Fiskeri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

939 visninger
21 svar
0 synes godt om
24. juli 2009

Vingummien

Min kæreste er en der elsker at fiske er hans største hobby, og det siger bare intet for mig, kan virkelig ik se noget i det, jeg syntes det er lidt kedelig og stå og smide en snor ud i vandet igen og igen og igen.

Nu er han ude at  fiske igen i aften indtil kll 2 i nat, hvem gider dog det

Hvor mange kvinder kan egentlig godt lide at fiske, hva siger det jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2009

Vinker

Jeg har været ude og fiske nogle gange. Ikke fordi jeg synes det at fiske er super spændende, men mere fordi det har været hyggeligt at være afsted med et par venner og så spise frokost i det fri.

Jeg er enormt dårlig til at fiske. Kaster snøren så dårligt. Er altså pinligt når den gang på gang ender i et træ og på den måde mister den ene spænde efter den anden  Så jeg kigger oftest kun på!

Anmeld

24. juli 2009

Vingummien

Vinker skriver:

Jeg har været ude og fiske nogle gange. Ikke fordi jeg synes det at fiske er super spændende, men mere fordi det har været hyggeligt at være afsted med et par venner og så spise frokost i det fri.

Jeg er enormt dårlig til at fiske. Kaster snøren så dårligt. Er altså pinligt når den gang på gang ender i et træ og på den måde mister den ene spænde efter den anden  Så jeg kigger oftest kun på!

He he har været med kæresten nogle gange, er man jo næsten nødtil, og af en el anden grund hænger jeg altid fast i bunden, aner ik hvordan jeg gør. Så nu gider jeg ik prøve mere, nøjes med at kigge de fisk han fanger og så hygge med Emil når vi er med.

Anmeld

24. juli 2009

Vinker

suanne85 skriver:

He he har været med kæresten nogle gange, er man jo næsten nødtil, og af en el anden grund hænger jeg altid fast i bunden, aner ik hvordan jeg gør. Så nu gider jeg ik prøve mere, nøjes med at kigge de fisk han fanger og så hygge med Emil når vi er med.

hihi ja den med at fange bunden har jeg også prøvet et par gange

Anmeld

24. juli 2009

Isabels-mor

Jeg kan så godt li a fiske, sys det er dejligt stille og roligt ikke skal tænke på andet.. Men hjælper oss hvis man er afsted med nogle man kan holde ud og som man gider snakke med.. Jeg elsker a være ude med min svigerfar og kæreste.. så er vi gerne afsted en hel dag med madpakke og bare nyder det..

Anmeld

24. juli 2009

Vingummien

Vinker skriver:

hihi ja den med at fange bunden har jeg også prøvet et par gange

Jamen er det ik pinligt. Lige et split sekund tænker man: JEG HAR BID!!! men nej er bare en dum sten el tang man sidder fast i

Anmeld

24. juli 2009

Vinker

suanne85 skriver:

Jamen er det ik pinligt. Lige et split sekund tænker man: JEG HAR BID!!! men nej er bare en dum sten el tang man sidder fast i

Jorv for den da, MEGA PINLIGT! Jeg mener hvor svært kan det være at fiske??

Anmeld

24. juli 2009

Vingummien

Vinker skriver:

Jorv for den da, MEGA PINLIGT! Jeg mener hvor svært kan det være at fiske??

He he meget åbenbart. I hvert fald for os

Anmeld

24. juli 2009

Jules

suanne85 skriver:

Min kæreste er en der elsker at fiske er hans største hobby, og det siger bare intet for mig, kan virkelig ik se noget i det, jeg syntes det er lidt kedelig og stå og smide en snor ud i vandet igen og igen og igen.

Nu er han ude at  fiske igen i aften indtil kll 2 i nat, hvem gider dog det

Hvor mange kvinder kan egentlig godt lide at fiske, hva siger det jer?

Det er ikke lige mig...selve delen med at vente på at få bid er ok... med det at kaste ud og slå fisken ihjel bagefter kan jeg slet ikke lide

Anmeld

24. juli 2009

Mum33

Ikke mig, men kender problemstillingen. Min mand er bidt af en gal fisk og skriver artikler for et fiskeblad  Nu har vi fået en søn og han glæder sig til at opdrætte endnu en lille fisker !!!! Jeg udnytter mine aleneaftner til tøsehygge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.