Slim måske gravid eller ikke ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Du skal gå ud fra menstruationens første dag. Har du testet for ægløsning, for den kan godt rykke sig og er du 2+3 er ægget kun lige løsnet, men ville heller ikke passe hvis du havde den sidste blødningsdag de. 18 okt som er 3 uger siden, så er det 3-4 uger siden din cyklus startede og du ville nærme dig mens og din nye cyklus

Har en cyklus på 32

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2013

Kløver

Anonym skriver:

Er slet ikke med.. Ja jeg testede positiv den 5 nov med æggelæsning 

En ægløsningstest måler koncentrationen af LH-hormon i din urin og når testen er positiv er chancen for at blive gravid størst i de efterfølgende 2-3 dage. Det vil være godt at I har samleje allerede den dag, hvor du har en positiv test, da din mands sæd kan overleve i nogle døgn. Du kan altså blive gravid samme dag, som du har en positiv ægløsningstest og så de efterfølgende ca. 2 dage.

http://www.netsundhedsplejerske.dk/brevkasse/index .php?option=laessvar&kat=GRAVIDITET&id=121 13

Derfor tror jeg, at du nu har ægløsning, og deraf slimen, eller det er kommet efter æl. Det tager ægget ca 1 uge at bevæge sig ned gennem æggelederen hvor ægget bliver befrugtet, for derefter at sætte sig fast. Nogle oplever der en implationsblødning ( har ikke selv oplevet det) så jeg tror ikke det er fordi et æg er ved at sætte dig fast, men mere en invitation til hygge i soveværelset og forhåbentligt en positiv test om 2 uger

Anmeld

8. november 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Den 5 nov

Jamen, du har jo ikke ægløsning, når testen er positiv.
Når begge streger er lige tydelige eller teststregen er mere tydelig, så går der ca. 24-36 timer før du har ægløsning.
Hvis du så har været for ivrig og overtolket en næsten positiv test, så passer det med at du har ægløsning nu.

Anmeld

8. november 2013

Kløver

Rockertand skriver:

Når begge streger er lige tydelige eller teststregen er mere tydelig, så går der ca. 24-36 timer før du har ægløsning.
Hvis du så har været for ivrig og overtolket en næsten positiv test, så passer det med at du har ægløsning nu.

Må erklæremig enig og så giver slimen jo også mening

Anmeld

8. november 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Må erklæremig enig og så giver slimen jo også mening

Okay så i mener jeg skal være sammen med manden nu

Anmeld

8. november 2013

Kløver

Anonym skriver:

Okay så i mener jeg skal være sammen med manden nu

Ja

Held og lykke

Anmeld

8. november 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Okay så jeg skal være sammen med manden nu ?

Anmeld

8. november 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Ja

Held og lykke

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.