Slim måske gravid eller ikke ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.084 visninger
17 svar
8 synes godt om
8. november 2013

Anonym trådstarter

Hej piger. Jeg skulle være idag 2+3 idag hvis den er der .. Jeg var på toilettet nu her og der havde jeg meget slim. Kan det være fordi ægget har sat sig fast eller ? Mig og manden var sammen hverdag i den tid jeg havde æggeløsning hvad tror i ?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2013

Kløver

Mit bud er æl slim når du ikke er længere, så er ægget kun lige ved at blive befrugtet

Anmeld

8. november 2013

Sandratoft

Hvis du er 2+3, så må det vel være nu du har ægløsning? 

Det mest almindelige tegn på at ægget har sat sig fast, er en lille smule pletblødning.

Anmeld

8. november 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Mit bud er æl slim når du ikke er længere, så er ægget kun lige ved at blive befrugtet

Ok. Men min sidste dag i min mens var den 18 okt og have æggeløsning den 5 nov  

Anmeld

8. november 2013

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Hvis du er 2+3, så må det vel være nu du har ægløsning? 

Det mest almindelige tegn på at ægget har sat sig fast, er en lille smule pletblødning.

Havde æggeløsning den 5 nov... første dag i min sidste mens var den 18 okt .. Så hvor langt ville jeg være 

Anmeld

8. november 2013

Anonym trådstarter

okay ingen som vil hjælpe 

Anmeld

8. november 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Havde æggeløsning den 5 nov... første dag i min sidste mens var den 18 okt .. Så hvor langt ville jeg være 

Har du testet positiv for ægløsning og hvornår?

Anmeld

8. november 2013

Kløver

Anonym skriver:

Ok. Men min sidste dag i min mens var den 18 okt og have æggeløsning den 5 nov  

Du skal gå ud fra menstruationens første dag. Har du testet for ægløsning, for den kan godt rykke sig og er du 2+3 er ægget kun lige løsnet, men ville heller ikke passe hvis du havde den sidste blødningsdag de. 18 okt som er 3 uger siden, så er det 3-4 uger siden din cyklus startede og du ville nærme dig mens og din nye cyklus

Anmeld

8. november 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Du skal gå ud fra menstruationens første dag. Har du testet for ægløsning, for den kan godt rykke sig og er du 2+3 er ægget kun lige løsnet, men ville heller ikke passe hvis du havde den sidste blødningsdag de. 18 okt som er 3 uger siden, så er det 3-4 uger siden din cyklus startede og du ville nærme dig mens og din nye cyklus

Er slet ikke med.. Ja jeg testede positiv den 5 nov med æggelæsning 

Anmeld

8. november 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Har du testet positiv for ægløsning og hvornår?

Den 5 nov

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.