Hvor lang tid gik ...........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2013

MorTilDenDejligste

Anonym skriver:

Hej piger. Hvor lang tid gik der fra i smed jeres p-piller til i blev gravide ? Jeg er anonym, da der er nogen herinde, som ikke må vide, at vi prøver, at få en lille ny i huset.

første gang gik der lidt over et år fra pille stop til positiv test og denne gang har jeg endnu ikke fået en positiv test og er på 4 cyklus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2013

justagirl

Stoppede sep 2011 ... var gravid.. med test 27/6 2013.. men vi havde kun prøvet i 3 måneder 3 månede var der gevinst - smed dem pga min sygdom.. de frembruste den ( altså ppillerne )

Anmeld

8. november 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hej piger. Hvor lang tid gik der fra i smed jeres p-piller til i blev gravide ? Jeg er anonym, da der er nogen herinde, som ikke må vide, at vi prøver, at få en lille ny i huset.

Hej!

Her smed jeg pillerne i julen 2011, og blev gravid juli 2012, så der gik et halvt års tid

Anmeld

8. november 2013

MMOGM

Blev gravid i 2. Cyklus :-)

Anmeld

8. november 2013

LMX

Jeg havde været på p-piller i 6år da jeg smed dem første gang. Der gik 1 cyklus og så var jeg gravid.

2. gang smed jeg dem slet ikke, da min største datter er lavet på p-piller 

3. gang gik der ca 4mdr. Og jeg har altså taget pillerne siden jeg var 15 og er 36 idag.

Her 4. gang nåede jeg ikke at starte på prævention igen før jeg var gravid. 

Anmeld

11. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg takker alle i dejlige piger for jeres svar. Og takker mange gange til jer som har ønsket mig held og lykke. Håber at få en positiv test til Januar Kan se, at mange er blevet hurtigt gravide Dejligt at se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.