Hvor lang tid gik ...........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2013

Astrid1984

Første gang 4 mdr, denne gang 3 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2013

CroQuis

Smed p-pillerne 4 mdr før start. Og fra start gik der 22 mdr før vi var gravide.. 

Anmeld

8. november 2013

mommy1991

Anonym skriver:

Hej piger. Hvor lang tid gik der fra i smed jeres p-piller til i blev gravide ? Jeg er anonym, da der er nogen herinde, som ikke må vide, at vi prøver, at få en lille ny i huset.

Jeg smed mine p-piller i oktober 2012, fik en positiv test november 2012 og har nu en deeeeejlig lille dreng på tre måneder 

Anmeld

8. november 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Jeg havede været på p piller i ca 5år og der gik et år før jeg blev gravid

Anmeld

8. november 2013

Papillon

Blev gravid et år efter p-pillerne, som jeg havde taget i ca. tre år

Anmeld

8. november 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Hej piger. Hvor lang tid gik der fra i smed jeres p-piller til i blev gravide ? Jeg er anonym, da der er nogen herinde, som ikke må vide, at vi prøver, at få en lille ny i huset.

Jeg var på p piller i 10 år. Der gik 7 mdr før der var gevinst.. Held og lykke

Anmeld

8. november 2013

lineog4

Blevet gravid to gange på glemt p-pille og en gang to mnd efter p-pille stop, men det var den første reelle måned vi prøvede - så tror jeg var drøn heldig ;-)

pøj pøj

line

Anmeld

8. november 2013

Anna2706

Blev gravid efter lidt over 4 måneder, og havde taget p-piller i 4 år ca. 

Held og lykke med det 

Anmeld

8. november 2013

Tulipan

Anonym skriver:

Jeg smed p-pillerne til ca 1. oktober 12, og testede positiv et par dage inde i januar. Det blev så desværre til en abort i 8. uge, så næste gang jeg testede positivt var i slutningen af juli.
Så hvis du regner med bare at blive gravid var det 3 mdr og hvis du regner med blivende gravid var det 10 mdr

Anmeld

8. november 2013

M (:

Anonym skriver:

Jeg smed p-pillerne i marts, kæresten droppede kondomet sidst i juni og sidst i juli testede jeg positiv (:
Jeg havde taget p-piller i 8 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.