Hjælp, til gave til veninde..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2013

Laulund87

Miss-86 skriver:

Ja, det kunne være en ide..
Må jeg lige se på.
Er det Bellevue box de har der?

Ja dem har de i hvert fald, ved ikke om der er flere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2013

Kris89

Miss-86 skriver:

Årh, det er sååå svært, min veninde har snart fødselsdag og det eneste hun ønsker sig er selvforkælelse..
Meeeen hvad ville I så foreslå?
Det skal/må koste omkring 250-300.-

nu ved jeg ikke hvor du bor henne af. vi har heroppe "Nordjylland" Sydthy kurbad... koster faktisk kun 110 kr. mener jeg og så er der forskellige bade man kan gå i.. saunaer, forskellige kar med forskellige varmer. så kan man jo tilkøbe en hel masse, men det er jo ikke nødvendigt... og så måske tage afsted begge to

det er i hvert fald et super hyggeligt sted

Anmeld

7. november 2013

Miss-86

Kris89 skriver:

nu ved jeg ikke hvor du bor henne af. vi har heroppe "Nordjylland" Sydthy kurbad... koster faktisk kun 110 kr. mener jeg og så er der forskellige bade man kan gå i.. saunaer, forskellige kar med forskellige varmer. så kan man jo tilkøbe en hel masse, men det er jo ikke nødvendigt... og så måske tage afsted begge to

det er i hvert fald et super hyggeligt sted

Ellers en super fed ide, meeen for langt væk desværre

Anmeld

7. november 2013

Kris89

Miss-86 skriver:

Ellers en super fed ide, meeen for langt væk desværre

måske der er noget tilsvarende i nærheden af jer...

det er faktisk noget billigere end jeg havde regnet med, så hvis der er et sted i nærheden så prøv at forhør dig om priser...

jeg blev meget positivt overrasket over prisen her, troede det var langt over alle mine budgetter

Anmeld

9. november 2013

Miss-86

Kris89 skriver:

måske der er noget tilsvarende i nærheden af jer...

det er faktisk noget billigere end jeg havde regnet med, så hvis der er et sted i nærheden så prøv at forhør dig om priser...

jeg blev meget positivt overrasket over prisen her, troede det var langt over alle mine budgetter

Jeg har prøvet a finde noget, det var nemlig en rigtig god ide, men der er desværre ikke noget i nærheden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.