Hjælp, til gave til veninde..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
14 svar
5 synes godt om
7. november 2013

Miss-86

Årh, det er sååå svært, min veninde har snart fødselsdag og det eneste hun ønsker sig er selvforkælelse..
Meeeen hvad ville I så foreslå?
Det skal/må koste omkring 250-300.-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2013

Menne

Miss-86 skriver:

Årh, det er sååå svært, min veninde har snart fødselsdag og det eneste hun ønsker sig er selvforkælelse..

Rodbehandling med garra Rufa fisk (fiskespa) 

Anmeld

7. november 2013

Laulund87

Jeg gik sammen med en veninde om at give en fælles veninde en gave fordi hun har haft det svært.

Vi tog ind til byen og købte en masse små ting vi vidste der lige var hende. Lysestager, små Kähler vaser, servietter, the, neglelakker, bolsjer osv. Vi pakkede det i en fin kasse med cellofan omkring og hun blev rigtig glad

Anmeld

7. november 2013

Menne

Menne skriver:

Fodbehandling selvfølgelig 

Anmeld

7. november 2013

CaWi

Miss-86 skriver:

Altså hvis hun med selvforkælelse mener massage, ansigtsbehandling, negle osv, så slår 250-300 kr ikke helt til.
For mig kan selvforkælelse også være en tur i biffen, cafe tur, en tur til fredagsrock i tivoli, en aften i sofaen med en god film med en god cacao og lækker slik og chokolade :-)

Anmeld

7. november 2013

Miss-86

Menne skriver:

Ja, det kunne være en ide Takker

Anmeld

7. november 2013

Miss-86

Laulund87 skriver:

Jeg gik sammen med en veninde om at give en fælles veninde en gave fordi hun har haft det svært.

Vi tog ind til byen og købte en masse små ting vi vidste der lige var hende. Lysestager, små Kähler vaser, servietter, the, neglelakker, bolsjer osv. Vi pakkede det i en fin kasse med cellofan omkring og hun blev rigtig glad

Tak for forslag, men det er ikke sådan noget hun ønsker sig
Lyder ellers som en dejlig gave at få/give

Anmeld

7. november 2013

Miss-86

CAWI skriver:

Altså hvis hun med selvforkælelse mener massage, ansigtsbehandling, negle osv, så slår 250-300 kr ikke helt til.
For mig kan selvforkælelse også være en tur i biffen, cafe tur, en tur til fredagsrock i tivoli, en aften i sofaen med en god film med en god cacao og lækker slik og chokolade :-)

Jeg gav bio-tur sidste år

Synes bare denne gang det skulle være noget KUN til hende, hvis du forstår. Men du har ret, det er jo dyrt sådan noget massage o.l.

Anmeld

7. november 2013

Laulund87

Miss-86 skriver:

Tak for forslag, men det er ikke sådan noget hun ønsker sig
Lyder ellers som en dejlig gave at få/give

Nej det er jo meget forskelligt hvad folk mener med selvforkælelse

Hvad med de der gavekort man kan købe i Føtex hvor man kan give en middag, en oplevelse eller et ophold? Man kan godt få noget til 2-300 kr.

Anmeld

7. november 2013

Miss-86

Laulund87 skriver:

Nej det er jo meget forskelligt hvad folk mener med selvforkælelse

Hvad med de der gavekort man kan købe i Føtex hvor man kan give en middag, en oplevelse eller et ophold? Man kan godt få noget til 2-300 kr.

Ja, det kunne være en ide..
Må jeg lige se på.
Er det Bellevue box de har der?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.