Hjælp ang uddannelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

De må ikke opsige dig grundet graviditet.

De må opsige dig hvis du har for meget fravær og ikke opfylder dine mål i uddannelsen.

Men ikke din graviditet!

Men i og med de ikke behøver og komme med en grund for annullering.... Altså, tænker på hvis de jo vil spare og synes jeg bliver for dyr i længden? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2013

esioul

Anonym skriver:

Men i og med de ikke behøver og komme med en grund for annullering.... Altså, tænker på hvis de jo vil spare og synes jeg bliver for dyr i længden? 

Jeg tror vitterligt ikke de vil fyre dig grundet graviditet.

Nu går jeg selv på pædagog uddannelsen og skal også ud i lønnet praktik og de opfordrer faktisk til at få børn under uddannelsen. Det er vildt mange på skolen der enten har fået børn eller går rundt med topmaver  

Anmeld

7. november 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg tror vitterligt ikke de vil fyre dig grundet graviditet.

Nu går jeg selv på pædagog uddannelsen og skal også ud i lønnet praktik og de opfordrer faktisk til at få børn under uddannelsen. Det er vildt mange på skolen der enten har fået børn eller går rundt med topmaver  

Det er da beroligende at vide i hvert fald. 

Anmeld

7. november 2013

esioul

Anonym skriver:

Det er da beroligende at vide i hvert fald. 

Hvornår ligger jeres 1 praktik?

og hvornår har du ca. termin?

Anmeld

7. november 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Hvornår ligger jeres 1 praktik?

og hvornår har du ca. termin?

Jamen jeg ved ikke hvornår første praktik ligger. Jeg har termin omkring D. 16 juli mener jeg. 

Anmeld

7. november 2013

esioul

Anonym skriver:

Jamen jeg ved ikke hvornår første praktik ligger. Jeg har termin omkring D. 16 juli mener jeg. 

Mon ikke du så har termin før 1 praktik. Ville da være fint, hvis du alligevel ikke kan nå at bestå 1 praktik pga barsel

Anmeld

7. november 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Mon ikke du så har termin før 1 praktik. Ville da være fint, hvis du alligevel ikke kan nå at bestå 1 praktik pga barsel

Jo det kan da godt være.... 

Anmeld

7. november 2013

MilleRasmussen

Du er velkommen til og skrive, er selv igang med pau og er på barsel pt starter snart op igen, hvis du har nogen spørgsmål

Anmeld

7. november 2013

Anonym trådstarter

MilleRasmussen skriver:

Du er velkommen til og skrive, er selv igang med pau og er på barsel pt starter snart op igen, hvis du har nogen spørgsmål

hvornår blev du gravid i forløbet og hvornår sagde du det? 

Anmeld

7. november 2013

MilleRasmussen

Det blev jeg inden 1 praktik, min kontaktlære fik det af vide med det samme, efter NF der lavede vi en uddannelses plan jeg startede op i februar med min uddannelse, jeg tog første praktik med og så gik jeg på barsel fire uger før, i januar måned jeg var sat til februar, jeg starter op igen her til december, har lige 5 dage så juleferie og så har jeg lige et par uger hvor jeg skal sumerer op .. man forsætter bare, man bliver ikke smidt ud!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.