Hjælp ang uddannelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
19 svar
0 synes godt om
7. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg er muligvis gravid i uge 4. Jeg fik for lidt siden afvide at jeg er optaget på pau! Fedt! Men... Kan de nu annullere det? ja de kan vel hvad de vil, men gør de det? Kan jeg regne med ikke at komme ind alligevel? det er jo en ansættelse i kommunen som elev... Nogen der ved noget?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg er muligvis gravid i uge 4. Jeg fik for lidt siden afvide at jeg er optaget på pau! Fedt! Men... Kan de nu annullere det? ja de kan vel hvad de vil, men gør de det? Kan jeg regne med ikke at komme ind alligevel? det er jo en ansættelse i kommunen som elev... Nogen der ved noget?? 

De kan ikke afvise dig fordi du er gravid. Bare rolig

Anmeld

7. november 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Puuh... Er du helt sikker? Har søgt på Google som en vanvittig, men kan intet finde om det  jeg vedhæftet lige noget, på side 3 står der om annullering, og synes den er svær at tyde

http://www.frederikssund.dk/media(14270,1030)/PAU_pjece_til_eleven_2012.pdf

Anmeld

7. november 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Det gik ikke så godt. når, der står at i første praktik har man 3 mdr prøve tid hvor både jeg og praktik stedet kan opsige uddannelsesforløbet med 14 dages varsel..... 

Anmeld

7. november 2013

esioul

Anonym skriver:

Puuh... Er du helt sikker? Har søgt på Google som en vanvittig, men kan intet finde om det  jeg vedhæftet lige noget, på side 3 står der om annullering, og synes den er svær at tyde

http://www.frederikssund.dk/media(14270,1030)/PAU_pjece_til_eleven_2012.pdf

Kan kopiere det du undrer dig over?

Kan ikke lige finde det.

Men er 99,9% sikker på de ikke må afvise dig af den grund.

Anmeld

7. november 2013

esioul

Anonym skriver:

Det gik ikke så godt. når, der står at i første praktik har man 3 mdr prøve tid hvor både jeg og praktik stedet kan opsige uddannelsesforløbet med 14 dages varsel..... 

De må ikke opsige dig grundet graviditet.

De må opsige dig hvis du har for meget fravær og ikke opfylder dine mål i uddannelsen.

Men ikke din graviditet!

Anmeld

7. november 2013

salix

i de første 3 månder kan de uden nogen grund fyre dig som de lyster... men da der ikke er noget krav om at oplyse en graviditet før 3 månder før forventet fødsel brude det ikke ha noget at sige

Anmeld

7. november 2013

Anonym trådstarter

salix skriver:

i de første 3 månder kan de uden nogen grund fyre dig som de lyster... men da der ikke er noget krav om at oplyse en graviditet før 3 månder før forventet fødsel brude det ikke ha noget at sige

Men det er vel de første 3mdr af  1 praktik, g den ligger jo først efter et stykke tid vel? 

Anmeld

7. november 2013

salix

Anonym skriver:

Men det er vel de første 3mdr af  1 praktik, g den ligger jo først efter et stykke tid vel? 

jo det tror jeg... men det skulle under mig meget hvis kommunen vælger at fyre dig og ikke bare lade dig gå på barsel...

du kan jo nå langt i din uddannelse iden du skal på barsel ( alt efter hvornår du skal starte)

Anmeld

7. november 2013

Anonym trådstarter

salix skriver:

jo det tror jeg... men det skulle under mig meget hvis kommunen vælger at fyre dig og ikke bare lade dig gå på barsel...

du kan jo nå langt i din uddannelse iden du skal på barsel ( alt efter hvornår du skal starte)

Skal starte til januar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.