Vugge eller ikke vugge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.111 visninger
20 svar
1 synes godt om
7. november 2013

Guldet

Hej Piwer

Hvad sov jeres små pus i fra starten af? Købte i en lille vugg e? eller sov de bare i liften - men der kan de vel ikke sove særlig længe? og synes en tremmeseng er for stor i starten.

Til vores første barn, havde vi en lille træ vippevugge - det var en i familien ( og den var bare rigtig go - og fyldte ikke særlig meget) men den er optaget denne gang!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2013

Kamulla

mange stiller liften i træmmesengen..

jeg havde en vukke til min søn, han gad bare ikke sove i den... lagde jeg ham i træmmesengen så sov han, så der lå min lille baby altså... han gad heller ikke sove i lifften i barnevognen.. da jeg tog ham ud af den sov han super godt... underlige knejt

Anmeld

7. november 2013

Guldet

Kamulla skriver:

mange stiller liften i træmmesengen..

jeg havde en vukke til min søn, han gad bare ikke sove i den... lagde jeg ham i træmmesengen så sov han, så der lå min lille baby altså... han gad heller ikke sove i lifften i barnevognen.. da jeg tog ham ud af den sov han super godt... underlige knejt

hihi de kære børn tremmesengen fylder bare så meget - og den vil ikke kunne være inde i soveværelset

hmm

Anmeld

7. november 2013

Kamulla

<3 Julebabyen <3 skriver:

hihi de kære børn tremmesengen fylder bare så meget - og den vil ikke kunne være inde i soveværelset

hmm

hvad med en af de der vugger der hænger fra loftet?? sådan en vil jeg have næste gang 

Anmeld

7. november 2013

lycly

<3 Julebabyen <3 skriver:

Hej Piwer

Hvad sov jeres små pus i fra starten af? Købte i en lille vugg e? eller sov de bare i liften - men der kan de vel ikke sove særlig længe? og synes en tremmeseng er for stor i starten.

Til vores første barn, havde vi en lille træ vippevugge - det var en i familien ( og den var bare rigtig go - og fyldte ikke særlig meget) men den er optaget denne gang!

Jeg synes det er spild af penge Vi brugte liften. Alternativt kan man sætte liften i tremmesengen

Anmeld

7. november 2013

TinaPina

Vi har en Leander Vugge hængende i loftet. Den er super god, og rigtig fin.

Anmeld

7. november 2013

Kamulla

7. november 2013

Guldet

Kamulla skriver:

den er bare så fiiinn syntes jeg  

http://www.babysam.dk/leandervuggenmadrasloftskr-5707770000128

Ja de er vildt fine men synes bare de er ret dyre, og de bruger jo dem ikke ret længe Men super fin

Anmeld

7. november 2013

modesty

Hej Piwer

Vi købte en Leandervugge og brugte den aldrig (købte den for 500 på dba og solgte den for det samme). 

Han sov i liften i sengen med os i starten. Og derefter i liften i tremmesengen. Tror at vi fjernede liften da han var 4 mdr. Han nød at få plads til at brede sig på.

Anmeld

7. november 2013

Guldet

LuLy skriver:

Jeg synes det er spild af penge Vi brugte liften. Alternativt kan man sætte liften i tremmesengen

Oki - synes også at fx. de der leandervugger ( som jeg synes er ret fine) er for dyre - for de bruger dem jo ikke ret længe!

Stod jeres lift så bare nede på gulvet? Vi har ikke mulighed for at have tremmesengen inde i soveværelset, det fylder den for meget til!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.