Hvor store er jeres 2,5 årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Min søn er 2 år og 5 mdr, han er ved at vokse helt ud af 92 i tøj og vejer 17 kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2013

Mother-love

skovrup skriver:

Min søn er 2 år og 5 mdr, han er ved at vokse helt ud af 92 i tøj og vejer 17 kg

Hold da op en basse. Han må dæmme være tung at løfte på

Anmeld

6. november 2013

Dorthe1986

Min Emil er 94-95 cm høj og vejer lige godt 15 kg

Anmeld

6. november 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Havanagila skriver:

Hold da op en basse. Han må dæmme være tung at løfte på

Vi løfter heller ikke rigtig på ham mere, han vil selv gå og vil alt selv, det vi altså også glade for, for det er for tungt at bære

Anmeld

6. november 2013

jydeinden

så længe hun spiser godt ville jeg ikke være så bekymret søde... hun vejer nok bare det hendes krop er bygget til

Anmeld

6. november 2013

LinLin

Adam 3,1 år: 13,5 kg og 96 cm... Han er helt middel ifølge lægen...
Har ikke mål fra lige 2,5 år

Anmeld

6. november 2013

Mother-love

jydeinden skriver:

så længe hun spiser godt ville jeg ikke være så bekymret søde... hun vejer nok bare det hendes krop er bygget til

Ja det vil jeg også mene men når lægen siger at hun er for lille så har man jo bekymringer. Men hun har jo altid været perfekt i mine øjne. Og hun tabte også næsten 3 kg i foråret fordi hun var syge 6 ud af 8 uger i streg

Anmeld

6. november 2013

Vik

Vores datter er 3 år 99 cm pga 11,5 kg.

Anmeld

6. november 2013

jydeinden

Havanagila skriver:

Ja det vil jeg også mene men når lægen siger at hun er for lille så har man jo bekymringer. Men hun har jo altid været perfekt i mine øjne. Og hun tabte også næsten 3 kg i foråret fordi hun var syge 6 ud af 8 uger i streg

hvad siger hun til kartoffelmos, diverse grøde isv ? tænkte bare at der kunne man jo smugle lidt smør og/eller fløde i, altså hvis det bekymre dig

Anmeld

6. november 2013

TrineMine86

Havanagila skriver:

Godaften de damer.
Hvor store er jeres 2,5 årige?
Jeg har lige vejet og målt Isabella hun er nu 91 cm og vejer 13 kg.
E så glad for da vi var til 2 års undersøgelse vejede hun 11 kg og var 86 cm lang. Og lægen sagde hun synes hun lå meget lavt. Og vi skulle holde øje med hendes vægt og højde. Men hun har da godt nok lige taget fart
Selvom hun vokser i ryk kan jeg se at for 9 mdr siden var hun 81 cm så gennemsnitlig er hun vokset lidt over 1 cm om mdr. det er så dejligt for man bliver jo ret bekymret når lægen siger hun ligger i den lave ende og vi loge skal holde øje med hvor meget hun vokser og tager på

Min dreng er 25 mdr og ca 95 cm høj og har lige rykket sin vægt op på 15.2 kg, han ligger i den høje ende af kurven.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.