PrincessTanja skriver:
Tak for de gode råd, har bare prøvet det med tallerkenen og en ske i hånden til hende, men det bliver desværre kun til grisseri og ingenting kommer ind i munden.
Jeg prøver og tage det med et smil, det er bare hårdt når hun intet vil ha' udover modermælk - og så ovenikøbet nu hvor jeg midt i det hele kun kan producere mælk i et bryst, er jo bange for der ikke er nok mælk, hvis hun skal ha' det hele tiden. Og hun nægter flaske.. Åh..
Måske hun bare skal have lov at lave svineri et stykke tid og pludselig kommer det op i munden.
Spiser hun samtidig med jer? For mine har aldrig gidet spise alene.
Og er helt sikker på hun nok skal spise når hun er sulten.
Og så det sidste hvad med noget andet end grød? Hun er så stor nu så nogen bidder hvor hun sidder og øver pincetgreb, kan og være ærter mm plejer at hjælpe meget. Det kan jo være hun ikke kan lide der i tilbyder, min datter nægtede kartoffelmos og som den autoritetstro 1. Gangsmor blev jeg ved at presse for det var jeg det jeg fik at vide hun skulle spise. Da hun endelig blev stor nok til pasta og ris var hun pludselig enormt interesseret i mad. Og skal siges hun først begyndte at spise kartofler da hun blev 5 år.....
Anmeld