Åh hjælp mig inden min frustration overtager..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2013

lineog4

PrincessTanja skriver:

Tak for de gode råd, har bare prøvet det med tallerkenen og en ske i hånden til hende, men det bliver desværre kun til grisseri og ingenting kommer ind i munden.

Jeg prøver og tage det med et smil, det er bare hårdt når hun intet vil ha' udover modermælk - og så ovenikøbet nu hvor jeg midt i det hele kun kan producere mælk i et bryst, er jo bange for der ikke er nok mælk, hvis hun skal ha' det hele tiden. Og hun nægter flaske.. Åh..

Måske hun bare skal have lov at lave svineri et stykke tid og pludselig kommer det op i munden.

Spiser hun samtidig med jer? For mine har aldrig gidet spise alene.

Og er helt sikker på hun nok skal spise når hun er sulten. 

Og så det sidste hvad med noget andet end grød? Hun er så stor nu så nogen bidder hvor hun sidder og øver pincetgreb, kan og være ærter mm plejer at hjælpe meget. Det kan jo være hun ikke kan lide der i tilbyder, min datter nægtede kartoffelmos og som den autoritetstro 1. Gangsmor blev jeg ved at presse for det var jeg det jeg fik at vide hun skulle spise. Da hun endelig blev stor nok til pasta og ris var hun pludselig enormt interesseret i mad. Og skal siges hun først begyndte at spise kartofler da hun blev 5 år.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2013

PrincessTanja

Måske hun bare skal have lov at lave svineri et stykke tid og pludselig kommer det op i munden.

Spiser hun samtidig med jer? For mine har aldrig gidet spise alene.

Og er helt sikker på hun nok skal spise når hun er sulten. 

Og så det sidste hvad med noget andet end grød? Hun er så stor nu så nogen bidder hvor hun sidder og øver pincetgreb, kan og være ærter mm plejer at hjælpe meget. Det kan jo være hun ikke kan lide der i tilbyder, min datter nægtede kartoffelmos og som den autoritetstro 1. Gangsmor blev jeg ved at presse for det var jeg det jeg fik at vide hun skulle spise. Da hun endelig blev stor nok til pasta og ris var hun pludselig enormt interesseret i mad. Og skal siges hun først begyndte at spise kartofler da hun blev 5 år.....

Tak for svar, men vores datter kan ikke spise "fingermad" eller grovere mad endnu, da hun får det i halsen med det samme og blir nærmest kvalt i det, har nemligt prøvet flere gange..

Og sidst jeg prøvede igen med grovere mad, kløjs hun i det og nægtede og spise mere efter hun fik en mundfuld galt i halsen.

Anmeld

18. november 2013

B&J

PrincessTanja skriver:

Tak for de gode råd, har bare prøvet det med tallerkenen og en ske i hånden til hende, men det bliver desværre kun til grisseri og ingenting kommer ind i munden.

Jeg prøver og tage det med et smil, det er bare hårdt når hun intet vil ha' udover modermælk - og så ovenikøbet nu hvor jeg midt i det hele kun kan producere mælk i et bryst, er jo bange for der ikke er nok mælk, hvis hun skal ha' det hele tiden. Og hun nægter flaske.. Åh..

ja det er bare ikke nemt men ja det er hårdt. har en dreng der gør det næste hverdag bare med alt mad vi er ved at lære det men fuck det er stadig meget hårdt..

Anmeld

18. november 2013

EnSødMor

PrincessTanja skriver:

Hej allesammen.

Vores datter, på snart 9 måneder, nægter og spise grød, mos, vælling, ja alt undtaget modermælk, og jeg ved ikke hvad vi skal stille op. Hun begyndte på grød, da hun var 5 måneder og har spist grød og mos lige siden - indtil nu! Hun lukker munden sammen når jeg kommer med en skefuld og begynder og skrige mere og mere..

Hun sover så også dårligere om natten nu, siden hun begyndte og nægte og spise.

Arghhhhhhhhh, bliver så frustreret, hun er jo nødt til og spise, og hun kan jo heller ikke bare spise modermælk hele dagen..

/Tanja.

Hej ... ;-) 

er det kun idag hun ikke vil? Eller hvor længe har det stået på? - min pige gjorde det også... ;-) 

men der kan være forskellige grunde til hun gør det; 

- er træt af det samme.

- ved at få tænder.

- Har måske ondt i halsen eller ørene? 

- måske er hun ikke sulten?

Da min pige gjorde det sagde sp at jeg skulle lade være med at give hende noget hvis hun takkede nej, nogle dage er de bare mere sultne end andre dage.. Håber du finder en løsning.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.