Blodprøven idag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2013

isabellasmor

M_V skriver:

for en langsom starter, eller senere æl.

Tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2013

l.kjoeller

isabellasmor skriver:

Viste svagt positiv sagde hun i Tlf . Jeg fik selfølgelig ikke spurgt hvad tallet lå på, men hun lød ikke optimistisk!  Enten er det en graviditet der er gået til grunde, eller en der udhvikler sig. Så ny blodprøve på mandag hvis jeg da ikke har fået mens inden 

Nogle erfaringer??? 

mine tal var også for lave helt ind til uge 6. = sund og rask datter  for dig 

Anmeld

6. november 2013

Kløver

Øv krydser alt jeg har for positive svar mandag

Anmeld

6. november 2013

isabellasmor

l.kjoeller skriver:

mine tal var også for lave helt ind til uge 6. = sund og rask datter  for dig 

Det lyder godt! så er der da håb endnu.. Jeg ved ikke hvad jeg skal tro. De sidste 3 dage har jeg været ekstremt træt = muligt graviditets tegn. Og idag har jeg haft kvalme hele første del af dagen , ikke indbildt kvalme For engangsskyld... Og hvis nu den var gået til grunde for et par dage siden, så ville mine  symptomer  (hvis det er gravid symptomer) vel ikke "udhvikle sig" og ændre sig til det "værre"?

Anmeld

6. november 2013

isabellasmor

Maja84 skriver:

Øv krydser alt jeg har for positive svar mandag

Tusind tak Jeg tager en g test imorgen og en igen i weekenden , hvis den udhvikler sig må det jo være gode tegn, så er jeg da lidt forberedt til mandag. Medmindre mens kommer inden 

Anmeld

6. november 2013

Kløver

isabellasmor skriver:

Tusind tak Jeg tager en g test imorgen og en igen i weekenden , hvis den udhvikler sig må det jo være gode tegn, så er jeg da lidt forberedt til mandag. Medmindre mens kommer inden 

Håber det bedste

Anmeld

6. november 2013

SD21

isabellasmor skriver:

Viste svagt positiv sagde hun i Tlf . Jeg fik selfølgelig ikke spurgt hvad tallet lå på, men hun lød ikke optimistisk!  Enten er det en graviditet der er gået til grunde, eller en der udhvikler sig. Så ny blodprøve på mandag hvis jeg da ikke har fået mens inden 

Nogle erfaringer??? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.