Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Viste svagt positiv sagde hun i Tlf . Jeg fik selfølgelig ikke spurgt hvad tallet lå på, men hun lød ikke optimistisk! Enten er det en graviditet der er gået til grunde, eller en der udhvikler sig. Så ny blodprøve på mandag hvis jeg da ikke har fået mens inden
Nogle erfaringer???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
isabellasmor skriver: Viste svagt positiv sagde hun i Tlf . Jeg fik selfølgelig ikke spurgt hvad tallet lå på, men hun lød ikke optimistisk! Enten er det en graviditet der er gået til grunde, eller en der udhvikler sig. Så ny blodprøve på mandag hvis jeg da ikke har fået mens inden Nogle erfaringer???
Øv øv.
Det e jo hørt før der er nogle der er langsomme startere.
jeg har desværre ingen gode erfaringer.
kram
esioul skriver: Øv øv. Det e jo hørt før der er nogle der er langsomme startere. jeg har desværre ingen gode erfaringer. kram
ja jeg tror desværre heller ikke på det men håber .......
isabellasmor skriver: ja jeg tror desværre heller ikke på det men håber .......
Er det muligt din æl kan have ligget sent i cyklus?
esioul skriver: Er det muligt din æl kan have ligget sent i cyklus?
altså klinikken regner med jeg havde æl d. 21. men jeg mærkede æl d.23.
isabellasmor skriver: altså klinikken regner med jeg havde æl d. 21. men jeg mærkede æl d.23.
Ahh ja okay.
Håber det bedste
esioul skriver: Ahh ja okay. Håber det bedste
tak
Min første blodprøve viste 49 (mener jeg) og det viste sig at være en GUL..
For dig
CroQuis skriver: Min første blodprøve viste 49 (mener jeg) og det viste sig at være en GUL.. For dig
øv, det håber jeg virkleig ikke det er jeg tager nogle teste her i løbet af ugen og ser om de bliver tydligere eller hvad, så har jeg i det mindste lidt at gå efter tænker jeg...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128