Syge spædbørn bliver ikke taget alvorligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. november 2013

Muhmi

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Muhmi skriver:

http://common.tv2.dk/mpx/player.php/adtech_alias-samfund_vast/guid-9YL5_PfTM4uL7GvvY6b7OIzEyAQkom6v.html

Jeg er simpelthen i CHOK! Hvorfor bliver det ikke taget alvorligt???

Jeg så det klip i går nat og græd mig selv i søvn... Det er bare så frygteligt

Anmeld

6. november 2013

Frk.S

Nej nej nej, hvor tragisk.

Anmeld

6. november 2013

Nemesis

ja så godt indslaget i går aftes og desværre undrer det mig ikke. JEg har selv prøvet at ringe 112 pga en mand der pludselig glemte hvem, hvad, hvornår og hvad han lavede..sådan midt i det hele..og deres besked var, at jeg da selv skulle køre ham på skadestuen!

Ringer sgu aldrig 112 igen! Det var første gang og gjorde det kun fordi det var så skræmmende og jeg ikke anede hvad dælen jeg skulle gøre.

I den viste situation er der jo rigtig mange fejl sket..men den største i mine øjne er, at ambulancen slet ikke undersøgte drengen og derefter afviste at køre dem til sygehuset. Måske kunne drengen være blevet reddet hvis han var blevet livløs i ambulancen.

Anmeld

6. november 2013

Carina:-)

Hvor er det forfærdeligt. 

Men tror næppe drengen var blevet reddet selv om de havde taget ham med-da han jo døde kort efter .

Han skulle være blevet tilset fra morgen af da han var så dårlig .

Men stakkels lille dreng og stakkels mor 

Anmeld

6. november 2013

A&F

Jeg læste det også igår, og det er dybt forkasteligt! 

Anmeld

6. november 2013

M (:

Muhmi skriver:

http://common.tv2.dk/mpx/player.php/adtech_alias-samfund_vast/guid-9YL5_PfTM4uL7GvvY6b7OIzEyAQkom6v.html

Jeg er simpelthen i CHOK! Hvorfor bliver det ikke taget alvorligt???

Åh nej, åh nej, åh nej, hvor er det forfærdeligt! 

Det må IKKE ske!! 

Anmeld

6. november 2013

Michella2

Sidden med tårer i øjnene 

Det simpelthen  bare ikke iorden det der!

Anmeld

6. november 2013

LMX

Det skete i min by.. Kender godt de mennesker.. Ganske forfærdeligt!

Rent faktisk tror jeg på at han kunne være reddet hvis han var kommet afsted tidligere. 

Anmeld

6. november 2013

lollandpigen

Så forfærdeligt.... og tænker der er nogle lige nu der må have  det rigtigt dårligt over den måde de har valgt at arbejde på.....

Om drengen havde overlevet hvis de havde taget ham med er jo svært at sige , men han var jo dehydret og havde tarmslyng og tror at noget væske i ambulancen kunne have gjort meget...... Men man kan sige at havde de valgt at tage ham med så havde de gjort noget for det stakkels forældre par og den stakkels lille dreng..... Føler bare at det er så uretfærdigt..... Puha en oplevelse at skulle opleve fordi nogle ikke tager en alvorligt......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.