Kejsersnit plaster ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2013

Anonym trådstarter

Hvor mærkeligt :/ jeg fik st vide jeg sku ha det på i 3 mdr og undgå sol i 1 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2013

S.Maria

Jeg har også hørt at englehud heler aret pænere. Hvor længe man skal have det på kan jeg ikke huske, men det skal nok passe med 3 mdr. Hørte det i min praktik på sygehuset af en overlæge.

Jeg vil skifte det når jeg går i bad hvis jeg var dig så aret lige bliver skyllet.

Anmeld

6. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Altså hvis det er normalt brunt englehud, så siger man, at det bare ska falde af, af sig selv. Det ska det fordi hvis du begynder at pille/rulle det af, så ka det " hive" huden af, fordi limen er så stærk. Og hvis det er begyndt at gå løs, så ka du bruge lidt olie til at hjælpe det sidste af med! Du må meget gerne bade med det på!

Efter mit ks, fik jeg bare små plaster på, der dækkede mine klips. Jeg havde ik noget der dækkede hele aret. 

Ang sol, anbefaler man at undgå stærk sol det første år, netop for at få et pæner ar. Heldigvis sidder aret jo lige i bikini linjen, så for mig, havde det ik den store betydning, da jeg sku tage sol sommerenen efter. Fik Ks i sep 2008, og man ka nærmest ik se aret mere. Vh stine

Anmeld

7. november 2013

S.Maria

Fandt lige det her i forbindelse med kejsersnit 

Efter at clipsene er fjernet anbefales at bruge ”englehud” over arret i 3 måneder. Det vil støtte
sårrandene og derved give et pænere ar. ”Englehud” kan købes på apoteket.

Anmeld

7. november 2013

Anonym trådstarter

S.Maria skriver:

Fandt lige det her i forbindelse med kejsersnit 

Efter at clipsene er fjernet anbefales at bruge ”englehud” over arret i 3 måneder. Det vil støtte
sårrandene og derved give et pænere ar. ”Englehud” kan købes på apoteket.

Lige præcis det var det jeg fik at vide og derfor har jeg plaster på

Anmeld

7. november 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Lægen fjernede mit plaster samtidig med, hun fjernede mine clips en uge efter mit aks.

Anmeld

7. november 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Lægen fjernede mit plaster samtidig med, hun fjernede mine clips en uge efter mit aks.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.