Kejsersnit plaster ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.173 visninger
16 svar
2 synes godt om
6. november 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Hvor mange gange skifter i det englehud plaster ? Og skal det skiftes hver dag?

Bader i med det og skifter efter eller skal man tage det ud før

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2013

Isabella_mor

jeg havde aldrig plaster på.!

kun lige efter ndgrebet som blev taget af dagen efter... 

Anmeld

6. november 2013

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

jeg havde aldrig plaster på.!

kun lige efter ndgrebet som blev taget af dagen efter... 

Ja det samme gjorde jeg for 3 år siden men denne gang er det med clips og når det tages ud skal man ha plaster på i 3 mdr

Anmeld

6. november 2013

FruK

Jeg havde heller ikke plaster på andet end lige efter indgrebet. Kun klips. 

Anmeld

6. november 2013

FruK

Jeg havde ikke noget på, da klipsene blev fjernet.

Anmeld

6. november 2013

Victoria2013

Jeg havde 10 plastre siddende på mit kejsersnit og fik at vide de skulle sidde til de mere eller mindre faldt af af sig selv. Dvs. ja man skulle også bade med dem på osv. Efter 10 dage tog jeg dog selv de sidste plastre af, syntes de begyndte at "nive" i såret og det var alligevel helet nok til at de kunne tages af

Anmeld

6. november 2013

Tulle83

Jeg havde et badevenligt plaster på i en lille uge, og efter det havde jeg ikke noget på -Så sørgede jeg bare for at tørre godt og grundigt efter bad, så der altid var helt tørt i området.

Anmeld

6. november 2013

Chevro

Anonym skriver:

Hej piger

Hvor mange gange skifter i det englehud plaster ? Og skal det skiftes hver dag?

Bader i med det og skifter efter eller skal man tage det ud før

Hej :-)

Jeg har fået clips i, og de bliver jo fjernet efter en uge hos egen læge. Så det eneste plaster du får på, er lige bagefter indgrebet (: og det fjerner de på sygehuset igen.

Så du slipper for at gøre noget (:

Vh Malene

Anmeld

6. november 2013

Chevro

Det er jo stort set helet helt op når de fjerner clipsene ;-) Så bagefter de er fjernet skal man heller ikke have noget på (:

Anmeld

6. november 2013

Mother-love

Jeg fik plaster på efter operationen. Men de fjernede det dagen efter da jeg havde været i bad. Jeg fik pks om mandagen. Og om lørdagen fik jeg fjernet klipsene oppe på samme hospital fordi vi skulle til kontrolvejning med Isabella fordi hun havde tabt sig for meget.

Da hun fjernede klipsene satte hun en masse små plastre på for at mit ar ikke skulle springe op fordi jeg fik fjernet klipsene tidligere end normalt. Og de små plastre skulle bare falde af af sig selv. Og det gjorde de i løbet af en uge. Jeg skulle ikke skifte eller sætte nye på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.