Jeg kan altså ikke forstå det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.388 visninger
19 svar
13 synes godt om
6. november 2013

Åse

det er mit første IVF forsøg og jeg fik taget 8 æu lagt 1 ÆO 6 æg til frys Bp fredag D.08.11.13 jeg har været gravid "hjemmelavet" 3 gange 2 af dem var GUL, da de fandt ud af jeg havde vandcyster i æggelederne Og de blev derfor fjernet. Derfor skulle vi så gå igang med IVF og det hele er bare gået super godt, lægen sagde "flotte 4 celler, perfekt kvalitet og at det var unormalt at der kom 6 æg i så god kvalitet til frys, som det der skulle sættes op."  Alt det her bliver man jo' super glad for, at hører.

men i dag 2 dage før BP, tog jeg en GT og den var helt klar negativ + jeg har fået rigtig mens.

Jeg er mega skuffet og forstå det ikke, alt var jo' så godt, er så skuffet over min krop. Jeg kan simpelhen ikke forstå hvorfor det ikke har sat sig fat, fik jo' at vide at det ikke kunne falde ud... Jeg forstår det virkelig, virkelig ikke!!!

jeg ryger lige ind i deres juleferie, kan nok først starte fryse forsøg til februar, kun hvis jeg er rigtig heldig kan det blive Januar...

ved ikke rigtig hvad jeg vil med det her opslag, er bare rigtig ked af det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2013

esioul

Åse skriver:

kfdet er mit første IVF forsøg og jeg fik taget 8 æu lagt 1 ÆO 6 æg til frys Bp fredag D.08.11.13 jeg har været gravid "hjemmelavet" 3 gange 2 af dem var GUL, da de fandt ud af jeg havde vandcyster i æggelederne Og de blev derfor fjernet. Derfor skulle vi så gå igang med IVF og det hele er bare gået super godt, lægen sagde "flotte 4 celler, perfekt kvalitet og at det var unormalt at der kom 6 æg i så god kvalitet til frys, som det der skulle sættes op."  Alt det her bliver man jo' super glad for, at hører.

men i dag 2 dage før BP, tog jeg en GT og den var helt klar negativ + jeg har fået rigtig mens.

Jeg er mega skuffet og forstå det ikke, alt var jo' så godt, er så skuffet over min krop. Jeg kan simpelhen ikke forstå hvorfor det ikke har sat sig fat, fik jo' at vide at det ikke kunne falde ud... Jeg forstår det virkelig, virkelig ikke!!!

jeg ryger lige ind i deres juleferie, kan nok først starte fryse forsøg til februar, kun hvis jeg er rigtig heldig kan det blive Januar...

kraaam herfra!

Anmeld

6. november 2013

Åse

esioul skriver:

kraaam herfra!

Mange tak

Anmeld

6. november 2013

salix

Åse skriver:

det er mit første IVF forsøg og jeg fik taget 8 æu lagt 1 ÆO 6 æg til frys Bp fredag D.08.11.13 jeg har været gravid "hjemmelavet" 3 gange 2 af dem var GUL, da de fandt ud af jeg havde vandcyster i æggelederne Og de blev derfor fjernet. Derfor skulle vi så gå igang med IVF og det hele er bare gået super godt, lægen sagde "flotte 4 celler, perfekt kvalitet og at det var unormalt at der kom 6 æg i så god kvalitet til frys, som det der skulle sættes op."  Alt det her bliver man jo' super glad for, at hører.

kram her fra og hvor jeg da bare kender det alt for godt det kunne lige så godt ha' været mig der skrev det indlæg der 

jeg var præcis det samme igennem dog med den forskel at jeg har 3 øko børn fra tidliger og efterfølgenden har fået problmere med cyster og er IVF behandling... jeg fik 13 æg ud 12 modne og 10 blev befrugtet 6 var top kvalitet og 2 blev lagt tilbage og 4 på frys... jeg fik også mens inden bp 

vi må bare håbe at vi har bedre held med fryse ægnene 

Anmeld

6. november 2013

**Ønskebabyen

Åse skriver:

Øhh hvad mener du med at du fik at vide det ikke kunne falde ud??? :O

Der er jo altid en risiko for at æggene ikke sætter sig fast. Jeg fik f.eks også ros hele vejen igennem vores forløb og jeg fejler intet. Men ægget satte sig heller ikke fast her, i første forsøg.

Det er jo altså de færreste der bliver gravide den første månede hvor de prøver..

Anmeld

6. november 2013

Åse

salix skriver:

kram her fra og hvor jeg da bare kender det alt for godt det kunne lige så godt ha' været mig der skrev det indlæg der 

jeg var præcis det samme igennem dog med den forskel at jeg har 3 øko børn fra tidliger og efterfølgenden har fået problmere med cyster og er IVF behandling... jeg fik 13 æg ud 12 modne og 10 blev befrugtet 6 var top kvalitet og 2 blev lagt tilbage og 4 på frys... jeg fik også mens inden bp 

vi må bare håbe at vi har bedre held med fryse ægnene 

Ja jeg krydser virkelig finger for næste gang...

Anmeld

6. november 2013

salix

Åse skriver:

Ja jeg krydser virkelig finger for næste gang...

det skal nok lykkedes hvornår holder din klinink jule ferie??

her går vi og håber at mens lige når at komme så vi kan nå frys inden jul

Anmeld

6. november 2013

Åse

**Ønskebabyen skriver:

Der er jo altid en risiko for at æggene ikke sætter sig fast. Jeg fik f.eks også ros hele vejen igennem vores forløb og jeg fejler intet. Men ægget satte sig heller ikke fast her, i første forsøg.

Det er jo altså de færreste der bliver gravide den første månede hvor de prøver..

det jeg mener er, at når man fik sat op ÆO kunne ægget ikke trille ud, men det kan jo godt gå tilgrunde hvis det ikke sætter sig fat, og så får man sin mens ligesom mig nu

Anmeld

6. november 2013

Åse

salix skriver:

det skal nok lykkedes hvornår holder din klinink jule ferie??

her går vi og håber at mens lige når at komme så vi kan nå frys inden jul

til og med D. 28 nov. Kan man nå det sidste fryse forsøg, det kan jeg ikke og skal have en md pause. Men kan ikke helt forstå hvornår de åbner igen, det er omkring D. 6 eller 14 januar, hvis det er den 14 kan jeg ikke nå det, så bliver det først til februar 

Anmeld

6. november 2013

Åse

**Ønskebabyen skriver:

Hvormange forsøg var du igennem ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.