baby + hund i etagebyggeri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2013

Lukas&Liam<3

Kan du ikke købe en lås så du kan låse barnevognen fast et sted?
Jeg havde nok selv købt en altan barnevogn så jeg ikke skulle slæbe alle de ting. For det andet lyder alt for besværligt, og det vil jo sikkert være hver dag du skulle op og ned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2013

tarkoflen

Vi bor i en høj stuelejlighed og jeg priser mig lykkelig for at jeg ikke skal op på 3 med baby, taske og indkøb men det kan dog lade sig gøre, jeg tror bare ikke du kommer så meget ud... Kassen til vognen er ret tung også uden en baby i, vi har også Odder zipp og jeg vil mene at det er umuligt for dig at bære kasse med baby i en hånd mht at du ikke tror nogen vil stjæle stellet, så tror jeg du tager fejl der er en fra vores vennekreds der har fået stjålet overlæderet til deres vogn, det var ligesom det eneste der ikke var låst fast

Hvis baby sover i lift i starten, er det jo sengen, og der vil derfor ikke ske noget ved, at l har en altanbarnevogn

Jeg håber l finder en god løsning for jer

Anmeld

19. november 2013

Michalala

mch skriver:

den har jeg godt overvejet, men er i tvivl om det ikke bliver for mange senge for en baby at skulle forholde sig til hvis den både har en til at gå ture i, en til at sove middagslur i og en seng til om natten. Derudover vil jeg gerne have en odder zip men den kan ikke låse inde i vores kælder og vi bor i et stor lejlighedskomplex så er ikke så vild med at lift+kasse står der nede, tænker ikke at folk gider stjæle et stel :b

Undskyld mit sene svar

Jeg tror ikke det betyder så meget for baby at der er tre senge. Du kan jo evt. have en nusseklud som du altid tager med eller bruge den samme dyne både på altanen og i sengen om natten, så lugten er den samme.

Vi havde en combi hvor der ikke var lift men bare en lille barnevognskasse. Jeg blev MEGET HURTIGT træt af at bære den op på 3. Det er simpelthen for tungt. Og nærmest umuligt at have i en hånd. Tror du må være lidt mere realistisk omkring valg af barnevogn >< muligheder for at lade den stå i jeres fællesrum >< besværet med at bære det hele op i lejligheden (det fylder jo også i lejligheden)..

En bæresele er i øvrigt næsten uundværligt når man bor i lejlighed. Det er et fantastisk redskab til at kunne bære baby og andre ting op og ned.

Anmeld

19. november 2013

Maja_4000

Det ville jeg ikke kunne .. Jeg havde bækkenløsning og havde ondt efter fødslen .. Fik desuden pks, så jeg måtte ikke bære mere end baby og lift ..

Men du kan jo gå et par gange

Vi havde en Odder zip som stod under trappen LÅST fast .. Den blev stjålet lige efter Caroline var blevet et år så jeg vil anbefale dig, at gemme den godt af vejen

Anmeld

19. november 2013

Mettefpigen

Tror jeg ikke man kan... men så må man bære det op af flere omgange.... da jeg var baby boede min mor på 3 sal med 15 trin mellem hver etage.. hun var alene med mig og måtte bære alle tingene op ad flere omgange... og det kan sagtens lade sig gøre :-)

Anmeld

19. november 2013

lycly

mch skriver:

Kæresten er meget skruk for tiden, men jeg har en del bekymringer om det så jeg ville lige hører hvad I andre gør eller om i kender nogle det fungere for. Vi bor øverst i et etagebyggeri uden elevator med vores hund som ikke kan gå på trapper og jeg vil gerne have vores baby sover på altanen i barnevognskassen + lift, men er det fysisk muligt at slæbe både en hund, en baby og en barnevognskasse inkl. lift op på en gang? eller hvad gør I? Vi har ikke mulighed for at stille barnevognen under trappen.

Vi bor på 4. sal og jeg skal slæbe en baby (på 11 kg) og en 2-årig op hver dag og jeg er sååå træt af det. Hvis jeg oven i det skulle have barnevognskasse med op, plus eventuelle varer man har handlet, så ville jeg nok lægge mig til at dø.
Man KAN godt, men det tager en evighed

Anmeld

19. november 2013

Isabella_mor

mch skriver:

Kæresten er meget skruk for tiden, men jeg har en del bekymringer om det så jeg ville lige hører hvad I andre gør eller om i kender nogle det fungere for. Vi bor øverst i et etagebyggeri uden elevator med vores hund som ikke kan gå på trapper og jeg vil gerne have vores baby sover på altanen i barnevognskassen + lift, men er det fysisk muligt at slæbe både en hund, en baby og en barnevognskasse inkl. lift op på en gang? eller hvad gør I? Vi har ikke mulighed for at stille barnevognen under trappen.

i kan jo have en barnevogn til formålet som kun står på altanen. og så lade jeres barnevogn stå i jeres kælder eller sådan noget..?? har jeres ejendom evt barnevognsrum/cykelkælder?? 

Mht hunden, hos os der har vi altid gjort det at kæresten tager hunden ud om morgenen, og så tager vi begge eller en af os hunden om eftermiddagen når vi begge er hjemme, og så den ene igen om aftenen. 

Nu bor vi på 2. sal, og da villads var lille, så tog jeg først ham ned i liften og satte i barnevognen, og derefter så hentede jeg hunden og så gik vi tur, og så var det op med hunden først og så ned og hente sønnike som stod i barnevognen i opgangen.. 

hvilken hund har i??

Det kan sagtens lade sig gøre.

Anmeld

19. november 2013

mch

tak for alle jeres svar jeg tror jeg har fundet en løsning 

Anmeld

19. november 2013

ano14316

mch skriver:

Det tror jeg ikke jeg ville satse på holdt at bærer op og ned... Det bliver svært nok at bære både hund og baby + evt indkøb eller tasker... 

Med hensyn til barnevogn, så køb en billig 'altan' barnevogn og ha den stående fast... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.