baby + hund i etagebyggeri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.141 visninger
18 svar
0 synes godt om
6. november 2013

mch

Kæresten er meget skruk for tiden, men jeg har en del bekymringer om det så jeg ville lige hører hvad I andre gør eller om i kender nogle det fungere for. Vi bor øverst i et etagebyggeri uden elevator med vores hund som ikke kan gå på trapper og jeg vil gerne have vores baby sover på altanen i barnevognskassen + lift, men er det fysisk muligt at slæbe både en hund, en baby og en barnevognskasse inkl. lift op på en gang? eller hvad gør I? Vi har ikke mulighed for at stille barnevognen under trappen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2013

C-Dog

Umiddelbart nej. Men i kan jo få en lille let barnevogn, dog er de jo små og måske ikke så egnede til lange lure osv. Og hunden kan man vel lige ha under barnevognen i en taske. Medmindre det er en stor hund. ?

Anmeld

6. november 2013

Michalala

mch skriver:

Kæresten er meget skruk for tiden, men jeg har en del bekymringer om det så jeg ville lige hører hvad I andre gør eller om i kender nogle det fungere for. Vi bor øverst i et etagebyggeri uden elevator med vores hund som ikke kan gå på trapper og jeg vil gerne have vores baby sover på altanen i barnevognskassen + lift, men er det fysisk muligt at slæbe både en hund, en baby og en barnevognskasse inkl. lift op på en gang? eller hvad gør I? Vi har ikke mulighed for at stille barnevognen under trappen.

Hvor der er vilje er der vej. Alt kan jo lade sig gøre. Men det lyder besværligt og tungt.

Vi bor på tredje og jeg slæber kun baby + pusletaske + egen taske + div. Hverken hund eller barnevogn eller lift. Og jeg syntes det er rigeligt...

Måske I kan finde en løsning med en gammel barnevogn på altanen og I så kan have den anden barnevogn stående i et skur, i bilen e.l. (hvad der nu er muligt der hvor I bor).

Anmeld

6. november 2013

mch

C-Dog skriver:

Umiddelbart nej. Men i kan jo få en lille let barnevogn, dog er de jo små og måske ikke så egnede til lange lure osv. Og hunden kan man vel lige ha under barnevognen i en taske. Medmindre det er en stor hund. ?

jeg vil have en odder zip og den er jo desværre ikke så lille :/ men jeg kom til at tænke på om man kunne have babyen i en bæresele og så hunden unden armen og så liften+kassen i den anden, men har lidt svært ved at forholde mig til om det er muligt

Anmeld

6. november 2013

mch

Michalala skriver:

Hvor der er vilje er der vej. Alt kan jo lade sig gøre. Men det lyder besværligt og tungt.

Vi bor på tredje og jeg slæber kun baby + pusletaske + egen taske + div. Hverken hund eller barnevogn eller lift. Og jeg syntes det er rigeligt...

Måske I kan finde en løsning med en gammel barnevogn på altanen og I så kan have den anden barnevogn stående i et skur, i bilen e.l. (hvad der nu er muligt der hvor I bor).

den har jeg godt overvejet, men er i tvivl om det ikke bliver for mange senge for en baby at skulle forholde sig til hvis den både har en til at gå ture i, en til at sove middagslur i og en seng til om natten. Derudover vil jeg gerne have en odder zip men den kan ikke låse inde i vores kælder og vi bor i et stor lejlighedskomplex så er ikke så vild med at lift+kasse står der nede, tænker ikke at folk gider stjæle et stel :b

Anmeld

6. november 2013

C-Dog

mch skriver:

jeg vil have en odder zip og den er jo desværre ikke så lille :/ men jeg kom til at tænke på om man kunne have babyen i en bæresele og så hunden unden armen og så liften+kassen i den anden, men har lidt svært ved at forholde mig til om det er muligt

Alt er jo muligt. Meen.. Det lyder indviklet, og ret uhandy og hvis du feks også har indkøb med hjem. Og hvis baby sover så skal han eller hun vækkes for at blive bakset i en bæresele. Mine børn har aldrig accepteret bæreselen. Eller at blive vækket midt i en lur.

Anmeld

6. november 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
mch skriver:

Vil klart sige nej. Jeg ville ikke kunne bære så meget og jeg er ellers rimelig robust og "stærk" - og jeg ville da slet ikke ha' kunnet gøre det dengang hun var nyfødt, - da var jeg fuldstændig drænet for energi og kræfter Da hun blev større, var hun en stor basse - så mega tung tidligt, så heller ikke der ville det havde kunnet lade sig gøre. Men det er jo ikke sikkert virkeligheden bliver sådan for jer :-) Held og lykke med det hele !

//Mette

Anmeld

6. november 2013

modesty

mch skriver:

Jeg synes det lyder ret urealistisk, desværre. 

Anmeld

6. november 2013

viben

Jeg tror ikke du kan bære barnevogns kassen i en hånd - jeg er i hvert fald nødt til at bruge to... Vi bor selv på 5 sal uden elevator, og har hund der selv kan gå, en dreng på halvandet og nr. 2 barn på vej... Vi skal bo her indtil den mindste er omkring et år og jeg tænker bare at det er surt, men at man overlever... Så må man jo gå af nogle omgange hvis det er.

Anmeld

6. november 2013

mch

Mange tak for alle jeres svar  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.