Instagram...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2013

EnSødMor

Rikke vuholm skriver:

Hvordan opretter i en profil derinde

Du kan gøre det enten på computer eller mobil, også opret dig som ny, følg trinene og wupti..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

Masig

EnSødMor skriver:

Hmm. Jeg syntes ikke det virker stalker agtigt man kan jo selv vælge hvem der skal ha lov til at følge en og hvad man ligger op... Det er jo et socialt medie som facebook, så derfor handler det meget om at snakke med andre, følge andre osv  

OK, jamen var også det jeg lige spurgte om.. Så er det ok.. Jeg troede det var sådan at alle bare kunne gå ind og kigge og følge en uden "tilladelse", og så synes jeg det var lidt for privat... 

Anmeld

5. november 2013

MorDk

Masig skriver:

OK, jamen var også det jeg lige spurgte om.. Så er det ok.. Jeg troede det var sådan at alle bare kunne gå ind og kigge og følge en uden "tilladelse", og så synes jeg det var lidt for privat... 

min profil er åben.... september_unger

Men har også en privat profil hvor der er 1000 vis af billeder af ungerne...

Anmeld

5. november 2013

Masig

MorDk skriver:

min profil er åben.... september_unger

Men har også en privat profil hvor der er 1000 vis af billeder af ungerne...

Så du har to profiler? Hvorfor? (er altså bare nysgerrig, kender jo ikke rigtigt til det)

Anmeld

5. november 2013

EnSødMor

Masig skriver:

Man vælger selv om den skal være åben eller lukket, min er lukket...  

Anmeld

5. november 2013

Masig

EnSødMor skriver:

Man vælger selv om den skal være åben eller lukket, min er lukket...  

OK, smart 

Anmeld

5. november 2013

2babygirls

EnSødMor skriver:

Den har sikkert været her før, meeeeeen...

Har du instagram? hvor tit bruger du det? ;-) 

Jeg har netop lavet en ny profil derinde, og elsker at sidde og følge folk og deres hverdag, jeg syntes ærlig talt det er hyggeligt.... 

Jeg hedder Lykkeligmortilfreya  Ansøg gerne!! 

Hvad hedder du?? 

Det er først for nylig jeg har fattet at bruge min profil.. Sådan var det også med fjæs i tidernes morgen.

hedder anemone_madeleine

Anmeld

5. november 2013

Loa

EnSødMor skriver:

Hihi... Det er lige det du gør ja... ;-) 

jeg elsker det, overvejer tit at tjekke alle folks følgere igennem og ansøge de der ser spændene ud, men virker det ikke lidt for desperat? Haha  

Nej det synes jeg ikke. Har tit tænkt det samme når man bare ansøger fremmede, men det er jo det der er idéen tænker jeg og man var vel ikke derinde hvis andre og fremmede ikke måtte følge én

Anmeld

5. november 2013

rimor

Bruger også IG... Skønt medie

Du erbekommen til at følge mig.

Hedder Mamalukka

Anmeld

6. november 2013

MorDk

Masig skriver:

Så du har to profiler? Hvorfor? (er altså bare nysgerrig, kender jo ikke rigtigt til det)

Den åbne... der deler jeg forskelligeting, shopping, tanker, dagligdagsbillede, udfordringer, deltager i giveaways og hyggesnakker med IG-folknene ♥ Super hyggeligt synes jeg. Den anden er mere for dem jeg kender IRL eller har en tættere realtion til. Der deler jeg forskellige billeder af mine børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.