Instagram...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

990 visninger
29 svar
8 synes godt om
5. november 2013

EnSødMor

Den har sikkert været her før, meeeeeen...

Har du instagram? hvor tit bruger du det? ;-) 

Jeg har netop lavet en ny profil derinde, og elsker at sidde og følge folk og deres hverdag, jeg syntes ærlig talt det er hyggeligt.... 

Jeg hedder Lykkeligmortilfreya  Ansøg gerne!! 

Hvad hedder du?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

Loa

Jaaaa og jeg følger også dig
Synes også det er vildt hyggeligt at få et indblik i folks liv og hverdag og se folks kreative sider og skønne unger

Anmeld

5. november 2013

EnSødMor

Loa skriver:

Jaaaa og jeg følger også dig
Synes også det er vildt hyggeligt at få et indblik i folks liv og hverdag og se folks kreative sider og skønne unger

Hihi... Det er lige det du gør ja... ;-) 

jeg elsker det, overvejer tit at tjekke alle folks følgere igennem og ansøge de der ser spændene ud, men virker det ikke lidt for desperat? Haha  

Anmeld

5. november 2013

Masig

Nu spørger jeg måske dumt, men hvad er ideen i Instagram i forhold til facebook? Er det ikke bare et sted hvor man kan lægge billeder og videoer ind, og så er det det? Jeg tænker, kan man ikke ligeså godt gøre det på facebook, da det vel er de samme mennesker som følger en...?? Har vist ikke helt forstået konceptet... 

Anmeld

5. november 2013

EnSødMor

Masig skriver:

Nu spørger jeg måske dumt, men hvad er ideen i Instagram i forhold til facebook? Er det ikke bare et sted hvor man kan lægge billeder og videoer ind, og så er det det? Jeg tænker, kan man ikke ligeså godt gøre det på facebook, da det vel er de samme mennesker som følger en...?? Har vist ikke helt forstået konceptet... 

Troede præcis det samme som du inden jeg fik det, jeg elsker instagram... 

Jo folk ligger billeder ind, nogle af indretning, sundhed, mad, eller deres hverdag... Facebook derimod er et sted man er venner med dem man kender "irl" hvorimod instagram er er sted alle følger hinanden, selv folk fra andre lande.. 

jeg syntes især det er spændene at se andres hverdag, deres søde børn og deres ideer..  

Anmeld

5. november 2013

Masig

EnSødMor skriver:

Troede præcis det samme som du inden jeg fik det, jeg elsker instagram... 

Jo folk ligger billeder ind, nogle af indretning, sundhed, mad, eller deres hverdag... Facebook derimod er et sted man er venner med dem man kender "irl" hvorimod instagram er er sted alle følger hinanden, selv folk fra andre lande.. 

jeg syntes især det er spændene at se andres hverdag, deres søde børn og deres ideer..  

OK.. Men er det ikke sådan lidt for stalker agtigt hvis alle kan se det? Ej jeg ved det ikke, kan godt se det mht de lidt upersonlige ting,men billeder af børn og sådan synes jeg da godt kunne være lidt for meget... Men skal man så selv godkende dem der vil følge en, sådan at alle ikke bare kan se hvad du lægger op?

Anmeld

5. november 2013

MMOGM

EnSødMor skriver:

Jeg har netop lavet en ny profil derinde, og elsker at sidde og følge folk og deres hverdag, jeg syntes ærlig talt det er hyggeligt.... 

Hvad hedder du?? 

Bruger det tit 

Hedder mikkala91 

Anmeld

5. november 2013

Rikke vuholm

Hvordan opretter i en profil derinde

Anmeld

5. november 2013

EnSødMor

Masig skriver:

OK.. Men er det ikke sådan lidt for stalker agtigt hvis alle kan se det? Ej jeg ved det ikke, kan godt se det mht de lidt upersonlige ting,men billeder af børn og sådan synes jeg da godt kunne være lidt for meget... Men skal man så selv godkende dem der vil følge en, sådan at alle ikke bare kan se hvad du lægger op?

Hmm. Jeg syntes ikke det virker stalker agtigt man kan jo selv vælge hvem der skal ha lov til at følge en og hvad man ligger op... Det er jo et socialt medie som facebook, så derfor handler det meget om at snakke med andre, følge andre osv  

Anmeld

5. november 2013

Mette.

EnSødMor skriver:

Hvad hedder du?? 

Ja, jeg elsker det. Det er et skønt supplement til at blogge..

Jeg hedder mettekathrine88

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.