Morgen vs. eftermiddag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2013

CH2012

Maja84 skriver:

Så er morgenurin bedst, hvis man ikke som jeg feks er oppe og tisse mange gange i løbet af natten. Det er bedst man ikke har ladet vandet i min 4 timer gerne mere, og uden at ha drukket ret meget

Okay, jeg er også sådan en der ofte er på toilettet i løbet af natten/morgenen, og det passer bare rigtig dårligt de næste par morgener... Så må prøve at holde mig i 4 timer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

CH2012

EnSødMor skriver:

Tror ikke det skader at prøve ... ;-) 

Tag du bare chancen  

Det gør jeg  

Anmeld

5. november 2013

CH2012

Ønskebaby2014 skriver:

Da jeg testede positiv med min søn, var det om eftermiddagen (var 3+6). Og den var MEGET positiv. Så tag du bare en om eftermiddagen  

Jeg  for du får 2 fine streger!

Okay... Jeg satser på at gøre det om eftermiddagen, da de næste par morgener for os er lidt "dumme" i forhold til at skulle teste...

Anmeld

5. november 2013

Masig

Jeg testede eftermiddag, havde vist ikke lige holdt mig hele fire timer, fire dage før forventet mens, og den blev fint positiv.... Ikke meget tydelig, men kunne sagtens ses...

Anmeld

5. november 2013

Kløver

CH2012 skriver:

Okay, jeg er også sådan en der ofte er på toilettet i løbet af natten/morgenen, og det passer bare rigtig dårligt de næste par morgener... Så må prøve at holde mig i 4 timer

Jeg tester i stedet middag/eftermiddag og gav langt mere tydelige test
Du kan se det på mit billede fra 3+5, de svage er morgenurin og den tydelige eftermiddag med 3-4 timer gammel urin, en sagde jeg måske bare testede mere tydelig om aftenen og kan ser måske være noget om
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. november 2013

CH2012

Masig skriver:

Jeg testede eftermiddag, havde vist ikke lige holdt mig hele fire timer, fire dage før forventet mens, og den blev fint positiv.... Ikke meget tydelig, men kunne sagtens ses...

Okay... Det lyder jo meget godt Jeg satser på eftermiddag først og fremmest

Anmeld

5. november 2013

CH2012

Maja84 skriver:

Jeg tester i stedet middag/eftermiddag og gav langt mere tydelige test
Du kan se det på mit billede fra 3+5, de svage er morgenurin og den tydelige eftermiddag med 3-4 timer gammel urin, en sagde jeg måske bare testede mere tydelig om aftenen og kan ser måske være noget om

Okay, det er da interessant at du tester bedre om aften

Anmeld

5. november 2013

Lilje82

Jeg tog en test om eftermiddagen og kun en time efter jeg sidst havde tisset, og den blev så tydeligt, at jeg i hvert fald slet ikke var i tvivl :-)

Anmeld

5. november 2013

CH2012

Lilje82 skriver:

Jeg tog en test om eftermiddagen og kun en time efter jeg sidst havde tisset, og den blev så tydeligt, at jeg i hvert fald slet ikke var i tvivl :-)

Det lyder godt

Anmeld

5. november 2013

Kløver

CH2012 skriver:

Okay, det er da interessant at du tester bedre om aften

Ja var ikke altuelt i mine 2 tidligere graviditeter så må bære fordi jeg er blevet "sjat tisser "

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.