Morgen vs. eftermiddag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.416 visninger
19 svar
2 synes godt om
5. november 2013

CH2012

Hejsa allesammen.

Når man skal teste, er det så bedst om morgen kontra om eftermiddagen, hvis man om eftermiddagen har sørget for at der som min. er 3 timer imellem sidst man var på toilettet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

EnSødMor

CH2012 skriver:

Hejsa allesammen.

Når man skal teste, er det så bedst om morgen kontra om eftermiddagen, hvis man om eftermiddagen har sørget for at der som min. er 3 timer imellem sidst man var på toilettet? 

Hej  

har engang læst et eller andet sted at du ikke skal ha tisset i 4 timer, men ved ikke om det er sandt, men tror det er bedst om morgen ;-) 

Anmeld

5. november 2013

EnSødMor

CH2012 skriver:

Hejsa allesammen.

Hej  

har engang læst et eller andet sted at du ikke skal ha tisset i 4 timer, men ved ikke om det er sandt, men tror det er bedst om morgen ;-) 

Anmeld

5. november 2013

Kløver

Er det g-test eller æl test du snakker om

Anmeld

5. november 2013

CH2012

Maja84 skriver:

Er det g-test eller æl test du snakker om

Graviditetstest

Anmeld

5. november 2013

CH2012

EnSødMor skriver:

Hej  

Okay, det er bare fordi det passer rigtig dårligt for os de næste par morgener, så kunne godt lidt finde på at prøve imorgen eftermiddag...

Anmeld

5. november 2013

CH2012

CH2012 skriver:

Hejsa allesammen.

Er der nogen der ved hvor længe man man gemme morgenurin? Og hvor skal man gemme det? I køleskabet?

Anmeld

5. november 2013

Kløver

CH2012 skriver:

Graviditetstest

Så er morgenurin bedst, hvis man ikke som jeg feks er oppe og tisse mange gange i løbet af natten. Det er bedst man ikke har ladet vandet i min 4 timer gerne mere, og uden at ha drukket ret meget

Anmeld

5. november 2013

EnSødMor

CH2012 skriver:

Okay, det er bare fordi det passer rigtig dårligt for os de næste par morgener, så kunne godt lidt finde på at prøve imorgen eftermiddag...

Tror ikke det skader at prøve ... ;-) 

Tag du bare chancen  

Anmeld

5. november 2013

Jannieb

CH2012 skriver:

Da jeg testede positiv med min søn, var det om eftermiddagen (var 3+6). Og den var MEGET positiv. Så tag du bare en om eftermiddagen  

Jeg  for du får 2 fine streger!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.