lightinthebox

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2013

LilleSmølf

Jeg har bestil både derfra og Miniinthebox uden problemer, en del gange (:

Jeg bestiller altid med det gratis/billigste fragt og venter gerne den måned det tager at ankomme.

Tolden er ikke deres skyld, alt over 80 kr skal der betales told på pga. SKAt/PostDanmark. Men så kan man jo i visse tilfælde dele det op i flere forsendelser.

Nogen ting er ikke den bedste kvalitet mens andre er helt i top - men det må man jo tage med når man giver så lidt for noget, der koster en del mere i Danmark.

Så alt i alt - holder mig væk fra ting, der virker til at være "too good to be true" men køber stort ind af små dimser og ting som fx. invitationer, gaveæsker, etc.

Skal faktisk selv have bestilt noget igen snart, så ja (:  herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

sismofutten

Jeg var købt en super flot gallakjole derfra og er fuldt ud tilfreds - super fin og hurtig kundeservice og ekstra hjælp da jeg skulle have den hurtigt og den var bare super flot og sad perfekt - jeg ville roligt købe derfra igen

Sig endelig til hvis du var flere spørgsmål

Anmeld

5. november 2013

--Line..

jeg kan næsten forstå, at enten så er man heldig, ellers så er man rigtig uheldig.
jeg ved godt at tolden ikke er deres skyld, derfor forstår jeg ikke, at folk, de bliver sure på dem, når de får en regning fra SKAT.

de har nogle billige ting derinde, så kunne være at man bare skal tage chancen, med en beløb, som man godt kan leve uden.

Anmeld

5. november 2013

Kindfed

Jeg har købt derfra en gang, og der var ikke nogen problemer. Forsendelsestiden er lang, men det skriver de jo også. Jeg tør godt købe derfra igen, men nok kun billigere sager for en sikkerheds skyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.