lightinthebox

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.939 visninger
13 svar
3 synes godt om
5. november 2013

--Line..

efter en anden tråd, så jeg at nogle havde bestilt fra lightinthebox

hvor mange har erfaringer med den side?

de er jo billige, selvom man regner told med.

inde på trustpilot er det jo næsten kun tolden, de brokker sig over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

AnonymMor

--Line.. skriver:

har ikke selv handlet der men kig evt her :  http://www.trustpilot.dk/review/www.lightinthebox.com 

Anmeld

5. november 2013

SD21

--Line.. skriver:

Jeg ved ikke om det er det samme firma, men jeg har handlet mange gange fra miniinthebox.com og har været fuldt ud tilfreds :-)

Anmeld

5. november 2013

Masig

--Line.. skriver:

Mit råd: Hold dig laaaangt væk!!! Jeg købte nogle små varer derinde fra, ikke noget vildt og besværligt... jeg betalte 59 kr for at få det leveret inden for 3-5 dage, da jeg skulle bruge det... Der gik HALVANDEN MÅNED inden jeg fik mine varer!!! Der er ingen kundeservice, man skal oprette en "ticket" gennem sin ordre, der går så ca en uge før man får noget svar og det er bare et autosvar, derefter går der yderligere end uge før man får noget reelt svar, og det bare et latterligt ligegyldigt svar om, at man har bestilt med "super saver" fragt og får tingene inden for 40 dage, hvilket jeg jo IKKE havde... Pengene, ja dem trak de to dage efter bestillingen, varerne kom så som sagt først halvanden måned efter...

Og der er MANGE af den slags problemer hvis man læser anmeldelserne.... Så jeg vil klart råde dig til at finde et andet sted at handle...

Anmeld

5. november 2013

--Line..

Rinepigen skriver:

har ikke selv handlet der men kig evt her :  http://www.trustpilot.dk/review/www.lightinthebox.com 

har læst på trustpilot. men der er ikke så mange dansker, så ville høre om der var nogle herinde som kunne fortælle om dem.

Anmeld

5. november 2013

--Line..

Masig skriver:

Mit råd: Hold dig laaaangt væk!!! Jeg købte nogle små varer derinde fra, ikke noget vildt og besværligt... jeg betalte 59 kr for at få det leveret inden for 3-5 dage, da jeg skulle bruge det... Der gik HALVANDEN MÅNED inden jeg fik mine varer!!! Der er ingen kundeservice, man skal oprette en "ticket" gennem sin ordre, der går så ca en uge før man får noget svar og det er bare et autosvar, derefter går der yderligere end uge før man får noget reelt svar, og det bare et latterligt ligegyldigt svar om, at man har bestilt med "super saver" fragt og får tingene inden for 40 dage, hvilket jeg jo IKKE havde... Pengene, ja dem trak de to dage efter bestillingen, varerne kom så som sagt først halvanden måned efter...

Og der er MANGE af den slags problemer hvis man læser anmeldelserne.... Så jeg vil klart råde dig til at finde et andet sted at handle...

tak
af, hvad jeg har læst på trustpilot, så er det tit tolden, og den meget dårlige kundeservice de bliver overrasket over..
så hvis nu, man ikke skulle bruge varen hurtig, og man var sikker på tolden, om det så var et okay sted at handle.

Anmeld

5. november 2013

LMX

Jeg følger lige med... 

Anmeld

5. november 2013

Masig

--Line.. skriver:

tak
af, hvad jeg har læst på trustpilot, så er det tit tolden, og den meget dårlige kundeservice de bliver overrasket over..
så hvis nu, man ikke skulle bruge varen hurtig, og man var sikker på tolden, om det så var et okay sted at handle.

Jeg vil aldrig handle der igen uanset hvad jeg skal have.. Det tør jeg simpelthen ikke... Har læst om mange som har fået forkerte varer, eller der mangler noget ved varen... Jeg var heldig at få hvad jeg havde bestilt, men det var ikke ligefrem så god kvalitet som der stod i anbefalingerne på deres side, men de anbefalinger er nok nogle de selv har lavet....

Det er jo dit valg, men jeg ville ikke spilde penge på det... Men nogle er jo heldige med dem...

Anmeld

5. november 2013

Nemesis

vi har købt der og vi fik egentlig varerne hurtigt nok. Tolden var en ekstra regning men selven kvaliteten af varerne er bare helt elendig. Det er bare FOR billigt.

Vi køber der ikke mere.

Anmeld

5. november 2013

Sandratoft

Jeg har købt en cykelhjelm til min far derinde, og har købt et cover til min iphone. Det var to seperate handler, og fik begge gange leveret indenfor 10 dage, uden at skulle betale noget til told

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.