ideer til oplevelses gaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2013

Susje

nu er jeg gået ombord i at købe oplevelses gaver til familien til jul... og tænker... der må da være flere jeg kan bestille gaver til på den måde.. 

nogle ideer??? hvilke oplevelses gaver giver i??

Jeg ved man kan købe en håndbold oplevelsesbox, hvis det er noget der interesserer din fætter. Jeg tror nok det er en Bellevue Box

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

Kay

Susje skriver:

Jeg ved man kan købe en håndbold oplevelsesbox, hvis det er noget der interesserer din fætter. Jeg tror nok det er en Bellevue Box

Hvad går det ud på?

Anmeld

5. november 2013

Susje

Kay skriver:

Hvad går det ud på?

Det er så man kan komme ind og se en håndboldkamp. Ved nærmere eftertanke tror jeg i øvrigt at det er på www.oplevelsesgaver.dk

Anmeld

6. november 2013

Kay

Susje skriver:

Det er så man kan komme ind og se en håndboldkamp. Ved nærmere eftertanke tror jeg i øvrigt at det er på www.oplevelsesgaver.dk

Jeg tror ik rigtig det er noget for ham han er mere den nørdede type 

Anmeld

6. november 2013

Susje

Kay skriver:

Jeg tror ik rigtig det er noget for ham han er mere den nørdede type 

Okay hvad så med et abonnement på et blad fx Illustreret Videnskab (det kan man også købe som box)

Anmeld

6. november 2013

Kay

Susje skriver:

Okay hvad så med et abonnement på et blad fx Illustreret Videnskab (det kan man også købe som box)

ja... det var jo en mulighed  

har kigget lidt efter om eksperimentariet skulle havde noget event noget man kan købe oplevelses noget til... men kan ik rigtig finde noget... det ville ellers være lige noget for ham

Anmeld

6. november 2013

Susje

Kay skriver:

ja... det var jo en mulighed  

har kigget lidt efter om eksperimentariet skulle havde noget event noget man kan købe oplevelses noget til... men kan ik rigtig finde noget... det ville ellers være lige noget for ham

Håber du finder noget! Jeg kender selv til udfordringen med at finde gave, har en fætter omkring samme alder
Held og lykke med det

Anmeld

6. november 2013

Kay

Susje skriver:

Håber du finder noget! Jeg kender selv til udfordringen med at finde gave, har en fætter omkring samme alder
Held og lykke med det

jo tak... og når han så har føsdag i midt november giver det heller ikke meget tid til kreativ tænkning... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.