ideer til oplevelses gaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
17 svar
4 synes godt om
5. november 2013

Kay

nu er jeg gået ombord i at købe oplevelses gaver til familien til jul... og tænker... der må da være flere jeg kan bestille gaver til på den måde.. 

nogle ideer??? hvilke oplevelses gaver giver i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

isabellasmor

Kay skriver:

nu er jeg gået ombord i at købe oplevelses gaver til familien til jul... og tænker... der må da være flere jeg kan bestille gaver til på den måde.. 

nogle ideer??? hvilke oplevelses gaver giver i??

Biograf, middag, brunch, frokost, kaffe og kage. det er hvad vi ville gi hvis det var. 

vi fik bla. i bryllupsgave et hotel ophold, og vi giver mine forældre i kobberbryllups gave et det hedder noget med "stjerner på møn" også et ophold. Men det er ikke den prisklasse vi giver i når det er julegave/fødselsdag. 

Anmeld

5. november 2013

Kay

isabellasmor skriver:

Biograf, middag, brunch, frokost, kaffe og kage. det er hvad vi ville gi hvis det var. 

vi fik bla. i bryllupsgave et hotel ophold, og vi giver mine forældre i kobberbryllups gave et det hedder noget med "stjerner på møn" også et ophold. Men det er ikke den prisklasse vi giver i når det er julegave/fødselsdag. 

har nu funder ud af min bror og far skal ha wisky smagning, min mor og kusine skal havde fondant kursus i at modelere figure, manden har jeg også fundet til... 

har en fætter på 12 der er dødens pølse at købe gaver til... og han har sørme også føsdag om 14 dage... ham mangler jeg til... 

og så min farmor og farfar (som er skildt)

Anmeld

5. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kay skriver:

har nu funder ud af min bror og far skal ha wisky smagning, min mor og kusine skal havde fondant kursus i at modelere figure, manden har jeg også fundet til... 

har en fætter på 12 der er dødens pølse at købe gaver til... og han har sørme også føsdag om 14 dage... ham mangler jeg til... 

Fætter ska da ha bio billetter! Vh stine

Anmeld

5. november 2013

Team Putte

isabellasmor skriver:

det er et skønt ophold på møn rigtig hyggeligt sted!

Anmeld

5. november 2013

Kay

StineW79 skriver:

Fætter ska da ha bio billetter! Vh stine

fik han sidste år :/ 

Anmeld

5. november 2013

isabellasmor

Team Putte skriver:

det er et skønt ophold på møn rigtig hyggeligt sted!

Lyder godt ! Jeg synes også det lyder lækkert, så vi har aftalt herhjemme vi engang skal have sådan en tur også  hehe

Anmeld

5. november 2013

isabellasmor

Kay skriver:

Hmm... Hvad med en bowling tur eller sådan? Mener man kan få et til bowling også... 

Anmeld

5. november 2013

Team Putte

isabellasmor skriver:

Lyder godt ! Jeg synes også det lyder lækkert, så vi har aftalt herhjemme vi engang skal have sådan en tur også  hehe

man skal dog ikke regne med at den anretning af mad der er med kan gøre det ud for aftensmad.. Det er en let anretning

Anmeld

5. november 2013

Kay

isabellasmor skriver:

Hmm... Hvad med en bowling tur eller sådan? Mener man kan få et til bowling også... 

Det må undersøges :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.