Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Åse skriver: Angående frys ligger de så altid 2 op? Eller kan de godt finde på at tage et op af gangen?
Angående frys ligger de så altid 2 op? Eller kan de godt finde på at tage et op af gangen?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
**Ønskebabyen skriver: De tager altid et helt strå op af fryseren hvor der oftest er 2-4 æg i. Og hvis der er to det overlever bliver der lagt to op. Hvis man ønsker det selvfølgelig.
De tager altid et helt strå op af fryseren hvor der oftest er 2-4 æg i. Og hvis der er to det overlever bliver der lagt to op. Hvis man ønsker det selvfølgelig.
sidder os bare og glor på det ur lige nu.. men mine 2 æg er frosse ned for sig så har 1 i hver rør. så håber så meget de ikke ringer nu
dina1980 skriver: sidder os bare og glor på det ur lige nu.. men mine 2 æg er frosse ned for sig så har 1 i hver rør. så håber så meget de ikke ringer nu
nej de ringede ikke jubii. så skal være der kl 11-30 og have dem op. det fordi da jeg fik taget æg ud de 2 gange, fik jeg 9 æg ud og kun 2 blev til noget, så 1 op og 1 i fryseren, det har jeg fået de 2 gange jeg fik ivf. så derfor jeg ik har flere
dina1980 skriver: skal forhåbenlig have 2 æg op i morgen, men er så skide nervøs for de ringer i morgen mellem 8-9 og siger der ingen er Til jer der har prøvet det, overlevede jeres æg og blive tøet op, vil gerne høre noget positivt
skal forhåbenlig have 2 æg op i morgen, men er så skide nervøs for de ringer i morgen mellem 8-9 og siger der ingen er
Til jer der har prøvet det, overlevede jeres æg og blive tøet op, vil gerne høre noget positivt
Jeg blev også gravid med fryseæg og er i dag 14 uger henne :-) så det kan sagtens lade sig gøre! Held og lykke
og og nej de lægger ikke altid 2 æg op- jeg fik kun 1 fryseæg lagt op ;-)
1234rj skriver: Jeg blev også gravid med fryseæg og er i dag 14 uger henne :-) så det kan sagtens lade sig gøre! Held og lykke og og nej de lægger ikke altid 2 æg op- jeg fik kun 1 fryseæg lagt op ;-)
stort tillykke håber os det lykkedes ved mig er møg spændt
så nu skal vente tiden bare gå hurtig til noget positivt
dina1980 skriver: nej de ringede ikke jubii. så skal være der kl 11-30 og have dem op. det fordi da jeg fik taget æg ud de 2 gange, fik jeg 9 æg ud og kun 2 blev til noget, så 1 op og 1 i fryseren, det har jeg fået de 2 gange jeg fik ivf. så derfor jeg ik har flere
Krydser finger for jer ;-)
dina1980 skriver: stort tillykke håber os det lykkedes ved mig er møg spændt så nu skal vente tiden bare gå hurtig til noget positivt
Mange tak! ja ventetiden, er en bandit! Jeg synes den var så lang, så jeg gik igang med en masse små ting ;-)
For jer
det ene æg overlede og var et smukt 8 cellede æg, så 14 dages ventetid begynder nu, håber virkeligt det er vores tur, ellers stopper jeg og vil ik prøve mere, så masser af held i min retning det er der brug for
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128