optøgning af æg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

936 visninger
19 svar
15 synes godt om
5. november 2013

dina1980

skal forhåbenlig have 2 æg op i morgen, men er så skide nervøs for de ringer i morgen mellem 8-9 og siger der ingen er

Til jer der har prøvet det, overlevede jeres æg og blive tøet op, vil gerne høre noget positivt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

CroQuis

Ved at **Ønskebabyen blev gravid på fryseæg, men det kan hun forhåbentlig fortælle mere om 

Anmeld

5. november 2013

dina1980

slet ik nogen

Anmeld

5. november 2013

Putomanen

Vi havde 2 fine æg i fryseren som begge overlevede optøning, delte sig videre og blev lagt op.
Jeg er i dag 15 uger henne med en lille spire

Anmeld

5. november 2013

dina1980

Putomanen skriver:

Vi havde 2 fine æg i fryseren som begge overlevede optøning, delte sig videre og blev lagt op.
Jeg er i dag 15 uger henne med en lille spire

åhh hvor fantastisk det er det man gerne vil høre, stort tillykke

Anmeld

5. november 2013

Putomanen

dina1980 skriver:

åhh hvor fantastisk det er det man gerne vil høre, stort tillykke

Mange tak

Vi havde ikke den store tiltro til fryseforsøget, men det kan sagtens lade sig gøre. Så vidt jeg husker er det 60% som overlever optøning. Så mist ikke håbet

Jeg for at du får en god besked i morgen.

Anmeld

5. november 2013

dina1980

tusind tak det kommer en opdate

Anmeld

6. november 2013

Åse

Angående frys ligger de så altid 2 op? Eller kan de godt finde på at tage et op af gangen? 

Anmeld

6. november 2013

modesty

Åse skriver:

Angående frys ligger de så altid 2 op? Eller kan de godt finde på at tage et op af gangen? 

De lægger altid to op ved frys, da sandsynligheden for at blive gravid er mindre ved fryseæg.

Til TS: Jeg blev gravid på fryseæg. 

Jeg synes dog at du skal ruste dig til at det ikke er sikkert at begge æg overlever. Ikke for at tage håbet fra dig, for det er bestemt en sandsynlighed at de gør, men bare så du ikke bliver alt for skuffet.

Men det kræver jo heller ikke mere end ét æg. 

Anmeld

6. november 2013

**Ønskebabyen

dina1980 skriver:

skal forhåbenlig have 2 æg op i morgen, men er så skide nervøs for de ringer i morgen mellem 8-9 og siger der ingen er

Til jer der har prøvet det, overlevede jeres æg og blive tøet op, vil gerne høre noget positivt

Åh husker dagen som var det igår, da jeg sad i en time bare og gloede på min telefon i frygt for de ville ringe og sige de ikke overlevede optøningen.
Men de ringede ikke og jeg fik lagt dem begge op og er nu gravid med under 10 uger til termin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.