Flyverdragt og vinterstøvler hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Vi har i denne uge taget flyverdragten i brug og jeg kan se at der er flere i vuggestuen der har det : ) men jeg vil lige tilføje at min søn også er en frossen pind. Der skal ikke meget til for at han også bliver syg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

Chris86

Til vinter lige pt bruger hun termobukser+soft shelljakke og gummistøvler/alm sko...

Anmeld

5. november 2013

Laulund87

Om et par uger tror jeg.

Anmeld

5. november 2013

Momo

Når det bliver koldt! Lige nu er termotøjet i brug og det er langt fra hverdag det kommer i brug så der går nok noget endnu. Har godt set der flere der begyndt at tage dem frem og jeg forstå det virkelig ikke, hvad pokker gør man så når det bliver rigtig koldt skal de så ha 2 flyverdragter på 

Jeg spurgte dem nede i børnehaven igår om det var noget de ville ha med der ned nu, men de synes stadig det for tideligt, hun sagde der var nogen forældre der gerne ville ha deres børn kom i det nu (så der jo ikke så meget at gøre) De kamp svedte og var helt klamme når de kom ind og det er altså heller ikke sundt! 

Anmeld

5. november 2013

Moma

Nu.

Har tsget det i brug i denne uge.

Anmeld

5. november 2013

LinLin

Da i hvert fald ikke så længe vi har +10 grader om dagen

De har termotøj, gummistøvler og regntøj med. Og så har Adam (3 år) overgangssko - David har kondisko endnu... (7 år)

Men hele vintergarderoben er købt forlængst

Anmeld

5. november 2013

A&F

Tak for svar . Kan forstå at det er forskelligt fra person til institution. Må forhøre mig i instutionen omkring det

Anmeld

5. november 2013

Masig

Vi har taget flyverdragten i brug... Men vores søn går jo heller ikke endnu, så han er jo nede på jorden hele tiden når han er udenfor, og løber jo ikke rundt som de store... Så bruger vi den også når vi er ude og gå med hunden om eftermiddagen, hvor han bare sidder i klapvognen... Så får han den på istedet for at blive pakket ind i dyne osv....

Anmeld

6. november 2013

Clisolka

Vi har taget flyverdragten i brug i sidste uge - børnehaven begyndte at spørge efter den  Vinterstøvlerne har hun også fået på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.