Flyverdragt og vinterstøvler hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.755 visninger
18 svar
6 synes godt om
5. november 2013

A&F

Hej. Jeg kunne godt tænke mig at spørge jer mødre om , hvornår I giver jeres børn, som går i vuggestue/børnehave flyverdragt og vinterstøvler på ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

Happiness

Jeg overvejer snart at give den med i vuggestuen... Lukas har vinterjakken i brug nu, men synes det er lige varmt nok til en flyverdragt... Vinterstøvlerne står også stadig herhjemme....

Jeg synes det er svært... 

Anmeld

5. november 2013

A&F

Happiness skriver:

Jeg overvejer snart at give den med i vuggestuen... Lukas har vinterjakken i brug nu, men synes det er lige varmt nok til en flyverdragt... Vinterstøvlerne står også stadig herhjemme....

Jeg synes det er svært... 

Det er nemlig meget svært, som du siger. Det skal jo heller ikke blive for varmt for dem.

Anmeld

5. november 2013

MyLove E

Elias har lige fået vinterjakke med i dag. og vi skal først købe Vinterstøvler i morgen.
Jeg spurgte DP om hun ville ha flyverdragt med og det sagde at det var nok snart tid til det.. Så det bliver i løbet af denne eller næste uge :-) Men han har sine termobukser med :-)

Anmeld

5. november 2013

L&V

Først når der kommer frost

Anmeld

5. november 2013

A&F

MyLove E skriver:

Elias har lige fået vinterjakke med i dag. og vi skal først købe Vinterstøvler i morgen.
Jeg spurgte DP om hun ville ha flyverdragt med og det sagde at det var nok snart tid til det.. Så det bliver i løbet af denne eller næste uge :-) Men han har sine termobukser med :-)

Min datter har også termotøj med, regntøj og vinterjakke. Okay det er lige om hjørnet 

Anmeld

5. november 2013

Aabye

A&F skriver:

Hej. Jeg kunne godt tænke mig at spørge jer mødre om , hvornår I giver jeres børn, som går i vuggestue/børnehave flyverdragt og vinterstøvler på ? 

Min drengs dagpleje mor har lige bedt om flyverdragten. Så det er den hun har fået med til Marcus.. Han har dog stadig kun termostøvler på, og får ikke vinterstøvler på før det begynder at fryse..

Anmeld

5. november 2013

bøllen

Vi har termobukser & vinterjakke samt gummistøvler med uldfoer i brug. Overvejer flyverdragt men venter lige lidt endnu.

Anmeld

5. november 2013

Fuglemor

Jeg har lige bedt forældreen til mine dp børn om at de godt må medbringe flyverdragt og vinterstøvler. de dage vi går ture og børnene måske kune sidder i barnevogn der kan det godt være pænt koldt for dem såd er har de klart brug for flyver dragt

Anmeld

5. november 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
A&F skriver:

Min dreng har haft vinterjakke med et godt stykke tid samt thermodragt, støvlerne (vinter og thermo) har han haft med i små 3 uger. Derudover har han regnbukser og skibukser med.

igår havde vuggestuen givet ham vinterjakke og skibukser på.

tror flyverdragten er med i næste uge engang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.