hvad gør man liiige?? (vold)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2013

LineSchack

Jeg ville melde det, især hvis der er børn involveret!

Jeg ville ønske, der var nogle der gjorde noget da jeg var barn. Min stedfar har tæsket min mor SÅ mange gange og ingen gjorde noget :/
Vi er sågar blevet jagtet hen over parkeringspladsen og ingen gjorde noget!

Da jeg var 7-8 år, ringede jeg selv politiet én gang. Da de kom var vi stukket af og han sagde jo bare, at han var alene hjemme og der intet var sket.
Dagen efter da de endnu engang var blevet gode venner igen, fik jeg herre skæld ud af min mor, fordi jeg havde ringet efter dem, det var der jo overhoved ingen grund til
Skal lige siges at han havde sparket hende ned, så hun lå og rodede rundt på gulvet. Stod og sparkede til hende, i maven og fik givet hende et trælår, så hun ikke kunne gå lang tid efter.

Men altså jeg ønskede hver gang, at der kom nogle og stoppede det.
Ved så også bare at den der står i det, ikke ønsker det.
Der var da ingen der skulle komme dengang og blande sig, da de sloges..

Det jo fuldstændig forfærdeligt det du har oplevet. Og kun godt at du ringede. Men netop den reaktion som din mor habde er jeg bange for at møde. Man kan elske en så højt at man leber i benægtelse og det er så frygteligt.. Du har ret det er frygteligt og jeg skammer mig over at tænke på min egen og min datters sikkerhed, jeg gik i stå og det er sku latteeligt. 

Tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

LineSchack

mor:) skriver:

Ring til politiet...og så kan man håbe på hun griber chancen til at skride.
Eller fang hende på et tidspunkt hun er alene og tal med hende.

Jeg aner ikke hvordan hun ser ud. Men jeg fik råd af en at hvis jeg finder ud af hvem det er at prøve at få hende i dialog. 

Anmeld

4. november 2013

LineSchack

chael skriver:

Seriøst???? Man ringer sgu da 1-1-2...!!!

Ja seriøst. 

Tak for svar

Anmeld

4. november 2013

LineSchack

Carina:-) skriver:

Så må vi bare håbe at det  ikke er fordi hun er bevistløs eller noget mere grimt...at der er blevet ro...

Han skred og jeg har hørt hende gå rundt deroppe. Og være i bad..så der er liv. Lejlighederne er rimelig lyt. 

Tak for svae

Anmeld

4. november 2013

LineSchack

Carina:-) skriver:

Du er ikke dum,du er bare bange og det kan jeg godt forstå.

Men skal vi stoppe vold imod især kvinder og børn er vi nødt til at glemme det og gøre noget.

Der er heldigvis ingen børn og jeg er udemærket klar over at det ikke er nogen undskyldning. Jeg gik i sort. 

Men du har ret uden tvivl

tak for svar

Anmeld

4. november 2013

Lusi

LineSchack skriver:

Det jo fuldstændig forfærdeligt det du har oplevet. Og kun godt at du ringede. Men netop den reaktion som din mor habde er jeg bange for at møde. Man kan elske en så højt at man leber i benægtelse og det er så frygteligt.. Du har ret det er frygteligt og jeg skammer mig over at tænke på min egen og min datters sikkerhed, jeg gik i stå og det er sku latteeligt. 

Tak for svar

Men det lyder som om du er kommet ud af det nu og så kan det jo kun gå fremad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.