hvad gør man liiige?? (vold)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2013

Lusi

LineSchack skriver:

Jeg er ret overbevist om at der er nogle der slås eller blir udsat for vold i min blok. Da man kan hører råben og en der græder og siger av av. Der blir væltet rundt. Jeg sys det utrolig uhyggeligt men hvad gør man hvis man overhovedet gør noget.?

Håber nogen ka hjælpe..

Jeg ville melde det, især hvis der er børn involveret!

Jeg ville ønske, der var nogle der gjorde noget da jeg var barn. Min stedfar har tæsket min mor SÅ mange gange og ingen gjorde noget :/
Vi er sågar blevet jagtet hen over parkeringspladsen og ingen gjorde noget!

Da jeg var 7-8 år, ringede jeg selv politiet én gang. Da de kom var vi stukket af og han sagde jo bare, at han var alene hjemme og der intet var sket.
Dagen efter da de endnu engang var blevet gode venner igen, fik jeg herre skæld ud af min mor, fordi jeg havde ringet efter dem, det var der jo overhoved ingen grund til
Skal lige siges at han havde sparket hende ned, så hun lå og rodede rundt på gulvet. Stod og sparkede til hende, i maven og fik givet hende et trælår, så hun ikke kunne gå lang tid efter.

Men altså jeg ønskede hver gang, at der kom nogle og stoppede det.
Ved så også bare at den der står i det, ikke ønsker det.
Der var da ingen der skulle komme dengang og blande sig, da de sloges..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Ring til politiet...og så kan man håbe på hun griber chancen til at skride.
Eller fang hende på et tidspunkt hun er alene og tal med hende.

Anmeld

4. november 2013

chael

LineSchack skriver:

Jeg er ret overbevist om at der er nogle der slås eller blir udsat for vold i min blok. Da man kan hører råben og en der græder og siger av av. Der blir væltet rundt. Jeg sys det utrolig uhyggeligt men hvad gør man hvis man overhovedet gør noget.?

Håber nogen ka hjælpe..

Seriøst???? Man ringer sgu da 1-1-2...!!!

Anmeld

4. november 2013

LineSchack

Yurie skriver:

Nej, for du frygter at der sker noget slemt og så skal man reagere. Der er for lidt der reagere. Og hvad kan der ske ved det? Du synes ikke at det er rart at høre på, så du melder det som husspetakel..

Ja det har du ret i. Jeg var bare i tvivl. Der er ro og har der heldigvis været længe. Tak for svar

Anmeld

4. november 2013

LineSchack

2721 skriver:

Jeg ville og har gjort det. Du kender ikke situationen og måske hun reelt er i alvorligt fare, måske det er en hverdags ting. Måske forværre det måske hjælper det hende til at komme ud af det.
Jeg synes ikke du overskrider en grænse med rækker en hjælpende hånd.
Men kan 100% følge dig i at det er grænse overskridene at gøre.

PS jeg har selv været i et voldeligt forhold og hvor ville jeg ønske nogen havde hjulpet mig.

Ja jeg ved det godt. Ville et eller andet sted også have været glad hvis der var nogen som hjalp mig. Men på et tidspunkt lærer man at leve i benægtelse. Jeg ønsker hende ikke ondt, jeg er sku nok bare for dum.

tak for svar

Anmeld

4. november 2013

Carina:-)

LineSchack skriver:

Ja det har du ret i. Jeg var bare i tvivl. Der er ro og har der heldigvis været længe. Tak for svar

Så må vi bare håbe at det  ikke er fordi hun er bevistløs eller noget mere grimt...at der er blevet ro...

Anmeld

4. november 2013

LineSchack

MyLove E skriver:

Ked af at høre du også har været udsat for vold.

Men ville du ikke ønske der var nogen som havde stoppet det?

Jeg har haft ringet til politiet engang fordi mig og en veninde også hørte som du gjorde. De kom faktisk ret hurtig

Tak. Jo et eller andet sted man lever lidt i benægtelse til sidst.

jeg tager sgu hatten af for alle jer som bare gør jeg må jo være for dum. Men gik lidt i panik. 

Tak for svar

Anmeld

4. november 2013

Carina:-)

LineSchack skriver:

Ja jeg ved det godt. Ville et eller andet sted også have været glad hvis der var nogen som hjalp mig. Men på et tidspunkt lærer man at leve i benægtelse. Jeg ønsker hende ikke ondt, jeg er sku nok bare for dum.

tak for svar

Du er ikke dum,du er bare bange og det kan jeg godt forstå.

Men skal vi stoppe vold imod især kvinder og børn er vi nødt til at glemme det og gøre noget.

Anmeld

4. november 2013

LineSchack

Du har pligt til at melde det-Og tænk hvis der er børn 

Jeg ved der ikke er børn, men det gør det ikke mindre forfærdeligt. 

Tak for svar

Anmeld

4. november 2013

LineSchack

Bshizzle skriver:

Ring.. Det kan ikke gå hurtigt nok 

Så må politiet tá den der fra... 

Ja det ved jeg nu. 

Tak for svae

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.