Erfaringer med zoneterapi??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2013

o1Mutte

sille000 skriver:

min søster prøvede i 1 år godt nok var hun ikke i behandling. hun prøvede zoneterpi og blev gravid samme måned. om det var et tilfælde det ved jeg ikke 

Nej det er jo ikke nemt at sige om det er et tilfælde eller ej Men vil i hvert fald give det en chance!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

Bliss

Jeg fik akupunktur 2 gange op til ægløsning og insemination fra sept-dec og havde alle disse cyklusser uden hormoner 2 follikler ved scanning på 11 dagen, en af månederne var de begge store nok til at kunne befrugtes. Denne måned har jeg skulle starte på min første IVF og fik af min nye klinik at vide at jeg ikke burde bruge akupunktur, det gjorde sig så ikke. Jeg kom på hormoner for første gang, 300 gonal, og lavede...kun et eneste æg!

Det ka man jo tænke lidt over!

Jeg skal i hvert fald tilbage på akupunktur hvis jeg ikke bliver gravid denne måned.

Anmeld

19. januar 2014

o1Mutte

Bliss skriver:

Jeg fik akupunktur 2 gange op til ægløsning og insemination fra sept-dec og havde alle disse cyklusser uden hormoner 2 follikler ved scanning på 11 dagen, en af månederne var de begge store nok til at kunne befrugtes. Denne måned har jeg skulle starte på min første IVF og fik af min nye klinik at vide at jeg ikke burde bruge akupunktur, det gjorde sig så ikke. Jeg kom på hormoner for første gang, 300 gonal, og lavede...kun et eneste æg!

Det ka man jo tænke lidt over!

Jeg skal i hvert fald tilbage på akupunktur hvis jeg ikke bliver gravid denne måned.

Det var noget af en forskel..  

Anmeld

19. januar 2014

Lillemy

Jeg får zoneterapi i forbindelse med insemination. Jeg har ikke nævnt det for lægen, da han ikke lige er typen der er til den slags, men jeg har bemærket at de gange hvor jeg har fået zoneterapi op til har min slimhinde været endnu mere tyk og lidt flere æg....

Jeg anbefalede min veninde at tage til samme zoneterapeut da de længe havde forsøgt at få nummer to- altså uden behandling, og første cyklus hun tog til zoneterapi blev hun gravid.

Desværre har jeg endnu ikke testet positivt... er ved min 5. ins....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.