Erfaringer med zoneterapi??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.109 visninger
13 svar
7 synes godt om
4. november 2013

o1Mutte

Nogen der har erfaringer med zoneterapi og akupunktur under behandlingen? Gerne både gode, som dårlige..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

tweety2060

Jeg har forsøgt akupunktur i forbindelse med alm. Cyklus men også i forbindelse med fryseforsøg.
Hun mente at det var super effektivt og helt sikker vejen frem for mig, men jeg mærkede intet og scanningerne viste ingen effekt...
Så for mig var det illoyal en succes.... Men ville ønske det var...

Anmeld

4. november 2013

modesty

o1Mutte skriver:

Nogen der har erfaringer med zoneterapi og akupunktur under behandlingen? Gerne både gode, som dårlige..

Riget har lavet en meget omfattende undersøgelse som viser at akupunktur absolut ingen effekt har (og zoneterapi er jo en afart af akupunktur). 

Så man kan tro hvad man vil, men fakta taler for sig selv - der var 30.000 deltagere med i undersøgelsen.

Anmeld

4. november 2013

Putomanen

Jeg har fået det efter 2 æo.
Jeg ved ikke om det har haft nogen effekt på resultatet, men jeg har været mere afslappet i de 14 dages ventetid indtil bp, og det har gjort det psykisk klart nemmere for mig.

Anmeld

4. november 2013

Nessie

Vi gik begge til akupunktur op til sidste forsøg (og under), da jeg blev gravid med vores søn.

Ved sidste forsøg denne omgang, fik vi begge både zoneterapi og akupunktur, så på mig har det virket

Anmeld

4. november 2013

o1Mutte

tweety2060 skriver:

Jeg har forsøgt akupunktur i forbindelse med alm. Cyklus men også i forbindelse med fryseforsøg.
Hun mente at det var super effektivt og helt sikker vejen frem for mig, men jeg mærkede intet og scanningerne viste ingen effekt...
Så for mig var det illoyal en succes.... Men ville ønske det var...

Okay Hende jeg har talt med siger at det ikke er alle det virker på, og at hun ville ønske at folk det ikke virkede på havde et rødt kryds i nakken Hun var rigtig venlig, og tror jeg ''prøver hende'' (det lyder lidt skummelt.. )

Det er i hvert fald et forsøg værd

Anmeld

4. november 2013

o1Mutte

modesty skriver:

Riget har lavet en meget omfattende undersøgelse som viser at akupunktur absolut ingen effekt har (og zoneterapi er jo en afart af akupunktur). 

Så man kan tro hvad man vil, men fakta taler for sig selv - der var 30.000 deltagere med i undersøgelsen.

Okay tak for dit svar Vil i hvert fald prøve, og om ikke andet kan jeg altid stoppe igen hvis det ikke virker/ikke lige er mig

Anmeld

4. november 2013

o1Mutte

Putomanen skriver:

Jeg har fået det efter 2 æo.
Jeg ved ikke om det har haft nogen effekt på resultatet, men jeg har været mere afslappet i de 14 dages ventetid indtil bp, og det har gjort det psykisk klart nemmere for mig.

Okay det er jo også et stort plus Jeg prøver i hvert fald Så må jeg se om det 'virker' eller ej.. (jeg er ret skeptisk )

Anmeld

4. november 2013

o1Mutte

Nessie skriver:

Vi gik begge til akupunktur op til sidste forsøg (og under), da jeg blev gravid med vores søn.

Ved sidste forsøg denne omgang, fik vi begge både zoneterapi og akupunktur, så på mig har det virket

Fedt! Håber jeg kan gøre dig kunsten efter

Anmeld

6. november 2013

sille000

min søster prøvede i 1 år godt nok var hun ikke i behandling. hun prøvede zoneterpi og blev gravid samme måned. om det var et tilfælde det ved jeg ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.