Er den blank eller meget meget svagt positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2013

Christina74

Jeg kan også se noget :-) krydser lige fingre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

Mitlivsommooor

am86 skriver:

Hej, 

jeg er ny her inde og har lige et spørgsmål jeg håber i kan hjælpe mig med at svare på. Jeg har i dag taget en test men er usikker på om den er blank, en skygge streg eller om den kan være meget, meget, svag, svag positiv? 

Synes mine øjne driller og er bange for at jeg bare ser den jeg så inderligt ønsker. Hvad tror i? 

Mdet skal siges at jeg forventer at min mens skal komme den 9 nov. 

Kh håbefuld ny bruger :-)

Jeg kan også ane noget - men tag en test igen om et par dage, mon ikke den så er mere tydelig. Held & lykke herfra.

Anmeld

4. november 2013

am86

SabinaMortensen skriver:

Jeg anbefaler klart Valmed og Clearblue. Valmed må du dog ikke aflæse efter 5 minutter, da den kan give en falsk streg! Med Clearblue undgår du at skulle tyde streger, da den simpelt siger "gravid" eller "ikke gravid" 

Tak for tip! Vil prøve clearblue den 9/10 november så :-)

Anmeld

4. november 2013

am86

Kyed skriver:

Jeg kan også ane noget - men tag en test igen om et par dage, mon ikke den så er mere tydelig. Held & lykke herfra.

Tusind tak. Nu vil jeg forsøge at tænke på noget andet og teste igen om nogle dage :-)

Anmeld

4. november 2013

am86

Christina74 skriver:

Jeg kan også se noget :-) krydser lige fingre 

Tak! Jeg krydser alt jeg kan :-)

Anmeld

4. november 2013

am86

ette1987 skriver:

Kan desværre kun se en, men du er jo også tidligt ude Jeg har brugt minmave.dk's stave og så en clearblue denne gang og så vil jeg altid vente med at teste til jeg er gået over! Ellers går man og spekulere..

Tak for dit svar :-) Tester igen hvis den ikke kommer her den 9 :-) 

Anmeld

4. november 2013

am86

LilleSmølf skriver:

Kan nemt se en nr.2 med farve, så jeg tør godt sige tillykke 

Og har selv brugt Unistep, de fungerer fint (: Ingen falske positiver og andet gejl som visse andre mærker.

Tak for dit svar! Så håber jeg du ser rigtigt  

Dejligt at høre andres syn og erfaringer. God aften! 

Anmeld

4. november 2013

Mvm23

Der er en lille streg :-) tillykke og velkommen til. Vent lig 2 - 3 dage og prøv igen  

Anmeld

4. november 2013

am86

Mvm22 skriver:

Der er en lille streg :-) tillykke og velkommen til. Vent lig 2 - 3 dage og prøv igen  

Tak for det. Sikke søde i alle sammen er. Tester igen hvis jeg ikke får den her den 9 :-)

Anmeld

6. november 2013

am86

Den var positiv! Hurra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.