Er den blank eller meget meget svagt positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.486 visninger
21 svar
12 synes godt om
4. november 2013

am86

Hej, 

jeg er ny her inde og har lige et spørgsmål jeg håber i kan hjælpe mig med at svare på. Jeg har i dag taget en test men er usikker på om den er blank, en skygge streg eller om den kan være meget, meget, svag, svag positiv? 

Synes mine øjne driller og er bange for at jeg bare ser den jeg så inderligt ønsker. Hvad tror i? 

Mdet skal siges at jeg forventer at min mens skal komme den 9 nov. 

Kh håbefuld ny bruger :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

Jannieb

am86 skriver:

Hej, 

jeg er ny her inde og har lige et spørgsmål jeg håber i kan hjælpe mig med at svare på. Jeg har i dag taget en test men er usikker på om den er blank, en skygge streg eller om den kan være meget, meget, svag, svag positiv? 

Synes mine øjne driller og er bange for at jeg bare ser den jeg så inderligt ønsker. Hvad tror i? 

Velkommen til 

Jeg synes jeg kan ane en svag streg.

så jeg   for at der er en lille spire

Anmeld

4. november 2013

am86

Tusind tak ønskebaby2014. Jeg håber virkelig den er der. Har kigget så meget på den så blev jo helt skør til sidst 

Tak for dit svar, altid godt med nogle nye øjne. 

Anmeld

4. november 2013

o1Mutte

am86 skriver:

Hej, 

Jeg kan se 'noget'... Om det er en skyggestreg eller hvad, er jeg ikke sikker på..

Anmeld

4. november 2013

Kløver

Jeg synes den ser negativ ud men er også på fra mobil, krydser fingre. Hvad mærke er det, kender det ikke

Anmeld

4. november 2013

esioul

am86 skriver:

Hej, 

Ser desværre kun 1 streg.

Anmeld

4. november 2013

am86

Tak for jeres svar :-) 

det er unistep easy købt i Matas. Man skal vidst kunne bruge denne før forventet mens. Tror den er ny for har hellere ikke set den før, kendte kun deres teststrimler indtil i dag. Hvad for en test anbefaler i? :-)

Anmeld

4. november 2013

SabinaMortensen

Jeg anbefaler klart Valmed og Clearblue. Valmed må du dog ikke aflæse efter 5 minutter, da den kan give en falsk streg! Med Clearblue undgår du at skulle tyde streger, da den simpelt siger "gravid" eller "ikke gravid" 

Anmeld

4. november 2013

ette1987

Kan desværre kun se en, men du er jo også tidligt ude Jeg har brugt minmave.dk's stave og så en clearblue denne gang og så vil jeg altid vente med at teste til jeg er gået over! Ellers går man og spekulere..

Anmeld

4. november 2013

LilleSmølf

Kan nemt se en nr.2 med farve, så jeg tør godt sige tillykke 

Og har selv brugt Unistep, de fungerer fint (: Ingen falske positiver og andet gejl som visse andre mærker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.