Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: ja der er utrolig meget ventetid indblandet i baby making
ja der er utrolig meget ventetid indblandet i baby making
Ja! ALT for lang ventetid!
Min kæreste synes så til gengæld det er ALLETIDERS, for så sexer man jo også noget mere
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ønskebaby2014 skriver: Ja! ALT for lang ventetid! Min kæreste synes så til gengæld det er ALLETIDERS, for så sexer man jo også noget mere
ja... så meget man nu engang kan nå og har overskud til
Anonym skriver: ja... så meget man nu engang kan nå og har overskud til
Ja, det er ikke altid man lige har det
Ønskebaby2014 skriver: Ja, det er ikke altid man lige har det
nej... slet ikke pt... vi er igang med et slemt tigerspring
Anonym skriver: nej... slet ikke pt... vi er igang med et slemt tigerspring
Okay Det mærker vi heldigvis ikke så meget til her. Men til gengæld er han syg konstant efter han er startet dp Og samtidig med det, så er der 5 tænder på vej også! Så her står den på natteroderi og bestemt INGEN energi.
Ønskebaby2014 skriver: Okay Det mærker vi heldigvis ikke så meget til her. Men til gengæld er han syg konstant efter han er startet dp Og samtidig med det, så er der 5 tænder på vej også! Så her står den på natteroderi og bestemt INGEN energi.
Puh ha ja det kan jeg godt forstå... Hvordan det kan lade sig gøre at lave nr 2 er jo nærmest en gåde... Endnu mere med nr 3 og 4
Anonym skriver: Puh ha ja det kan jeg godt forstå... Hvordan det kan lade sig gøre at lave nr 2 er jo nærmest en gåde... Endnu mere med nr 3 og 4
Ja, for det virker som komplet umuligt, når ens barn tager al ens energi! Men det skal nok lykkes os! VI TROR PÅ DET!
Ønskebaby2014 skriver: Ja, for det virker som komplet umuligt, når ens barn tager al ens energi! Men det skal nok lykkes os! VI TROR PÅ DET!
Ja det skal nok gå :-) min test i dag var negativ
Anonym skriver: Ja det skal nok gå :-) min test i dag var negativ
Øv!
Men så må du bare op på hesten igen Jeg hepper på jer!
Er sikker på den nok skal komme til jer!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128