åhhh åhhh...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.281 visninger
22 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. november 2013

Anonym trådstarter

ja det er det jeg tænker nu...

jeg har pco, af den slags hvor jeg slet ik fik mens... men styrt blødte ca. hvert ½ år... 

fertalitets klinikken sagde at jeg ikke modnede æg overhoved så der var ingen chance for at blive gravid selv... alligevel blev jeg gravid og vi har i dag en dejlig datter på 14½ måned 

i marts i år bløder jeg så for første gang efter fødslen og forventer jo så at der går længe endnu før næste blødning... men nej... 5 uger efter bløder jeg igen... pricic 5 uger efter og sådan bliver det ved... søndag morgen hvert 5. uge starter det... 

vi aftalte så her hjemme at stå af i roskilde... da jeg ikke kan tabe mig på hormon prevention, får svamp af kondom, og at vi ikke ønskede mange år i mellem nr. 1 og 2... det er så blevet fløst af at min mand "glemmer" at stå af... men at vi ikke helt prøver så vildt at lave en til... dog holder jeg øje med mine blødninger... 

og har også været med på de sidste par måneders testlister her på siden 

men så... sidste gang... startede det allerede onsdag  og jeg blev forvirret...

denne gang er det hverken kommet onsdag eller søndag morgen    

jeg havde lige håbet at min krop var ved at blive normal... men nu frygter jeg at den går tilbage i gen gamle gænge.... eller at jeg er gravid 

er ansat i et barselsvikariat, hvor de er meget glade for mig og gerne vil at jeg bliver hvis de finder en plads til mig... det udløber august næste år... og hvis jeg er gravid kan jeg ret sikkert godt vinke farvel til en fastansættelse... der ud over vil termin være 1 måned før min datters 2 års føsdag  

vi bor lige pt på 54 kvm... og det er sgu ik ret meget når man er 3... og det bliver da kun mindre med 4... vi har råd til noget større og vi leder også... men vi har endnu ikke fundet noget...

vil virkelig gerne havde en til... også gerne nu... og hvis der er en så tager vi den... ingen aborter her... men det ser sgu lidt stramt ud på andre fronter end hjertet... 

ja det var lidt tanker her fra... hilsen semi ano... (med en datter fra 15.0812)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2013

Anonym trådstarter

ihhh det hoved der... begynder allerede at planlægge og tæmke tanker og altmuligt... og det er sikkert bare min dumme krop der laver numre... øv hvor vil jeg blive ked

Anmeld

3. november 2013

Jannieb

Anonym skriver:

ihhh det hoved der... begynder allerede at planlægge og tæmke tanker og altmuligt... og det er sikkert bare min dumme krop der laver numre... øv hvor vil jeg blive ked

Først lige et stort 

Nu har jeg ikke selv pco, men kender til uregelmæssig mens!

Det kan virkelig påvirke en, og specielt hvis man gerne vil lave en lille spire (Eller forberede sig på det). For så kræver det jo at man kender sin cyklus og det er jo lidt svært hvis den bare kommer, når det lige passer den!

Kan desværre ikke rigtig hjælpe dig, men ville bare vise at du ikke er alene! 

Anmeld

3. november 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg forstår godt alle dine tanker.

Men har du testet? Så ved du da lidt om hvad du skal forholde dig til

Anmeld

3. november 2013

Anonym trådstarter

Ønskebaby2014 skriver:

Først lige et stort 

Nu har jeg ikke selv pco, men kender til uregelmæssig mens!

Det kan virkelig påvirke en, og specielt hvis man gerne vil lave en lille spire (Eller forberede sig på det). For så kræver det jo at man kender sin cyklus og det er jo lidt svært hvis den bare kommer, når det lige passer den!

Kan desværre ikke rigtig hjælpe dig, men ville bare vise at du ikke er alene! 

ja lige netop... og var lige blevet så glad for at den kom reglmæssigt... for første gang i mit liv 

Anmeld

3. november 2013

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

Jeg forstår godt alle dine tanker.

Men har du testet? Så ved du da lidt om hvad du skal forholde dig til

nej det glemte jeg jo så at skrive...  havde slet ik firventet at mens udeblev... så har ingen test hjemme... og vi har haft familie hygge weekend... så venter til i morgen på vej hjem fra job med at købe en 

Anmeld

3. november 2013

Jannieb

Anonym skriver:

ja lige netop... og var lige blevet så glad for at den kom reglmæssigt... for første gang i mit liv 

Det kan jeg godt forstå! 

Jeg håber for dig at det bare er en lille "upser" denne gang, eller at det er fordi du er gravid! 

Anmeld

3. november 2013

Anonym trådstarter

Ønskebaby2014 skriver:

Det kan jeg godt forstå! 

Jeg håber for dig at det bare er en lille "upser" denne gang, eller at det er fordi du er gravid! 

håber selv mest på det sidste... så bliver der ca. lige så langt imellem vores 2 børn som der i mellem mig og min bror 

Anmeld

3. november 2013

Jannieb

Anonym skriver:

håber selv mest på det sidste... så bliver der ca. lige så langt imellem vores 2 børn som der i mellem mig og min bror 

Jeg har det på samme måde lige nu. Har en søn fra D. 29 aug 12 ( lidt yngre end din datter &nbsp Og vi er også igang med Projekt Baby, men min cyklus er pludselig gået i kludder, så det kommer nok til at tage noget tid inden den er der. Og jeg har bestemt INGEN tålmodighed 

Men vi kan jo desværre ikke rigtig gøre andet end at vente!

Anmeld

3. november 2013

Anonym trådstarter

Ønskebaby2014 skriver:

Jeg har det på samme måde lige nu. Har en søn fra D. 29 aug 12 ( lidt yngre end din datter &nbsp Og vi er også igang med Projekt Baby, men min cyklus er pludselig gået i kludder, så det kommer nok til at tage noget tid inden den er der. Og jeg har bestemt INGEN tålmodighed 

Men vi kan jo desværre ikke rigtig gøre andet end at vente!

ja der er utrolig meget ventetid indblandet i baby making 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.