ja det er det jeg tænker nu...
jeg har pco, af den slags hvor jeg slet ik fik mens... men styrt blødte ca. hvert ½ år...
fertalitets klinikken sagde at jeg ikke modnede æg overhoved så der var ingen chance for at blive gravid selv... alligevel blev jeg gravid og vi har i dag en dejlig datter på 14½ måned 
i marts i år bløder jeg så for første gang efter fødslen og forventer jo så at der går længe endnu før næste blødning... men nej... 5 uger efter bløder jeg igen... pricic 5 uger efter og sådan bliver det ved... søndag morgen hvert 5. uge starter det...
vi aftalte så her hjemme at stå af i roskilde... da jeg ikke kan tabe mig på hormon prevention, får svamp af kondom, og at vi ikke ønskede mange år i mellem nr. 1 og 2... det er så blevet fløst af at min mand "glemmer" at stå af... men at vi ikke helt prøver så vildt at lave en til... dog holder jeg øje med mine blødninger...
og har også været med på de sidste par måneders testlister her på siden 
men så... sidste gang... startede det allerede onsdag
og jeg blev forvirret...
denne gang er det hverken kommet onsdag eller søndag morgen
jeg havde lige håbet at min krop var ved at blive normal... men nu frygter jeg at den går tilbage i gen gamle gænge.... eller at jeg er gravid 
er ansat i et barselsvikariat, hvor de er meget glade for mig og gerne vil at jeg bliver hvis de finder en plads til mig... det udløber august næste år... og hvis jeg er gravid kan jeg ret sikkert godt vinke farvel til en fastansættelse... der ud over vil termin være 1 måned før min datters 2 års føsdag
vi bor lige pt på 54 kvm... og det er sgu ik ret meget når man er 3... og det bliver da kun mindre med 4... vi har råd til noget større og vi leder også... men vi har endnu ikke fundet noget...
vil virkelig gerne havde en til... også gerne nu... og hvis der er en så tager vi den... ingen aborter her... men det ser sgu lidt stramt ud på andre fronter end hjertet...
ja det var lidt tanker her fra... hilsen semi ano... (med en datter fra 15.0812)
Anmeld