En (lille) kold tyrker.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2013

Pigent

Sony Xperia go eller Z1

Htc er også en fin mobil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2013

MyLove E

Barnepigen skriver:

Sony Xperia go eller Z1

Htc er også en fin mobil

tak

Anmeld

3. november 2013

twinny

AnjaM skriver:

Galaxy S4 - du vil elske den!

Enig.  

Samsung er bare det bedste. 

Anmeld

3. november 2013

L&V

Samsung eller LG.. Syntes den nye LG er mega fed men er nu os glad for min samsung.. Min mand har htc og de har bare haft så mange fejl alle 3 og iphone er bare ik mig gider ik gi så meget for et brandt

Anmeld

3. november 2013

MyLove E

Månsson skriver:

Samsung eller LG.. Syntes den nye LG er mega fed men er nu os glad for min samsung.. Min mand har htc og de har bare haft så mange fejl alle 3 og iphone er bare ik mig gider ik gi så meget for et brandt

Det er også derfor jeg ikke vil ha Iphone

Anmeld

3. november 2013

2babygirls

MyLove E skriver:

Fra min elskede smartfon og dermed også lidt jer.

Min kære samsung galaxy 2s er blevet indlagt på mobil hospitalet og et hjertestop. Jeg er meget bange for at den ikke kommer tilbage til mig i live

Men ind til en endelig melding fra "hospitalet" har jeg en gamle nokia og som kun kan ringe ( med dårlig lyd) og sms ( hvilket jeg ikke kan finde ud af fra den mere)

Men jeg har faktisk sagt nej til en at låne en smartfon af en, da jeg tænkte at jeg måske ha godt af at komme lidt væk fra alle de sociale mediaer og ud i virkeligheden

Nu er jeg jo så også kun her hos jer når jeg kan komme til computeren og det er jeg ikke så meget...

Hvis nu min telefon dør hvad synes i så jeg skal havde for en? DET SKAL IKKE VÆRE IPHONE!!!!!!!!!!!

Htc one

Anmeld

3. november 2013

Noneother

Jeg byttede min elskede S2 ud med en S4 for en måneds tid siden. Det kunne klart godt betale sig.

og alle numre, apps, smsér osv. bliver jo overført til din nye mobil når du logger ind med din samsung account, hvis du har en sikkerhedkopi.
Dejlig nemt.

og samme telefon, bare bedre...

Anmeld

3. november 2013

kriknu

Nu har jeg godt nok iPhone da det bare er det eneste jeg kan finde ud af og som jeg føler mig tilfreds med, jeg vender gang på gang tilbage til den 

Men kan klart anbefale en HTC One som kæresten har, en Samsung Galaxy S4 som min mor har, min papfar har en Galaxy Note 2 (super lækker stor skærm!!

Jeg har haft en Sony Xperia Go, og den levede bestemt ikke op til mine forventninger, jeg købte den pga. de ting de sagde i reklamerne om at den kunne holde til alt (eller det meste i hvert fald) og alligevel klarede skærmen ikke et fald fra sofaen  da den var bare 5 dage gammel  

men selv før det levede den ikke op til mine forventninger, jeg var skuffet lige fra start, den reagerede slet ikke og når endelig den gjorde så var den så langsom så jeg er sikker på at jeg kunne nå at sætte vasketøj over, fylde opvaskemaskinen og gå ud med skraldet inden den havde åbnet sms progammet ... 

Anmeld

3. november 2013

MyLove E

Noneother skriver:

Jeg byttede min elskede S2 ud med en S4 for en måneds tid siden. Det kunne klart godt betale sig.

og alle numre, apps, smsér osv. bliver jo overført til din nye mobil når du logger ind med din samsung account, hvis du har en sikkerhedkopi.
Dejlig nemt.

og samme telefon, bare bedre...

Jeg har aldrig kunne lave sådan en sikring. Fordi min telefon ikke ville snakke med computer

Anmeld

4. november 2013

Noneother

MyLove E skriver:

Jeg har aldrig kunne lave sådan en sikring. Fordi min telefon ikke ville snakke med computer

Det har intet med computeren at gøre. Hvis du har en samsung er du nok på et tidspunkt blevet bedt om at lave en samsung account.

Når du så bruger samme log in i den nye, så bliver du spurgt om du vil "hente" din sikkerhedskopi.

+ hvis du køber en S4 følger der 2års 50gb dropbox med. Dvs. at der kan du sætte din mobil til automatisk at uploade alle de billeder du tager. Så står du aldrig med samme problem med mistede minder igen.

Det kan man selvfølgelig osse med andre mobiler, men så er det i hvert fald en mulighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.