En (lille) kold tyrker.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.181 visninger
20 svar
16 synes godt om
3. november 2013

MyLove E

Fra min elskede smartfon og dermed også lidt jer.

Min kære samsung galaxy 2s er blevet indlagt på mobil hospitalet og et hjertestop. Jeg er meget bange for at den ikke kommer tilbage til mig i live

Men ind til en endelig melding fra "hospitalet" har jeg en gamle nokia og som kun kan ringe ( med dårlig lyd) og sms ( hvilket jeg ikke kan finde ud af fra den mere)

Men jeg har faktisk sagt nej til en at låne en smartfon af en, da jeg tænkte at jeg måske ha godt af at komme lidt væk fra alle de sociale mediaer og ud i virkeligheden

Nu er jeg jo så også kun her hos jer når jeg kan komme til computeren og det er jeg ikke så meget...

Hvis nu min telefon dør hvad synes i så jeg skal havde for en? DET SKAL IKKE VÆRE IPHONE!!!!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2013

lycly

Htc! Når jeg engang er færdig med iPhone så går jeg tilbage til HTc

Anmeld

3. november 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Galaxy S4 - du vil elske den!

Anmeld

3. november 2013

MyLove E

AnjaM skriver:

Galaxy S4 - du vil elske den!

Er bare også meget glad for samsung så det tror jeg måske også det bliver

Anmeld

3. november 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
MyLove E skriver:

Er bare også meget glad for samsung så det tror jeg måske også det bliver

Jeg havde også en S2 før, som jeg også var rigtig glad for. Men jeg er bare endnu mere glad for min S4

Anmeld

3. november 2013

MyLove E

AnjaM skriver:

Jeg havde også en S2 før, som jeg også var rigtig glad for. Men jeg er bare endnu mere glad for min S4

Det lyder godt

Anmeld

3. november 2013

Dot D

Jeg har i går gjort noget meget vildt, hi hi... Jeg købte en Samsung s4 mini, og det skal nok blive sjovt.

Jeg har haft trykknap telefon indtil nu - har det lidt endnu, da jeg først skal have fat i et mikrosimkort, det oldnordiske simkort jeg har i min gamle telefon kan ikke lige være i den nye, hi hi..

Nå, men jeg har leget med den nye tlf. i dag, og har fundet ud af en masse ting den kan, så jeg tror, at jeg bliver rigtigt glad for den...

Håber din telefon overlever sit hjerteanfald - eller at du i det mindste finder en værdig afløser...

Anmeld

3. november 2013

MyLove E

Dot D skriver:

Jeg har i går gjort noget meget vildt, hi hi... Jeg købte en Samsung s4 mini, og det skal nok blive sjovt.

Jeg har haft trykknap telefon indtil nu - har det lidt endnu, da jeg først skal have fat i et mikrosimkort, det oldnordiske simkort jeg har i min gamle telefon kan ikke lige være i den nye, hi hi..

Nå, men jeg har leget med den nye tlf. i dag, og har fundet ud af en masse ting den kan, så jeg tror, at jeg bliver rigtigt glad for den...

Håber din telefon overlever sit hjerteanfald - eller at du i det mindste finder en værdig afløser...

Uh det lyder spændende for dig :-)

Ja håber bare de passer godt på den. Desværre har jeg jo nok mistet ALLE mine billeder

Anmeld

3. november 2013

jydeinden

min gamle telefon er ved at afgå ved døden, så jeg får en S3 mini i fødselsdags gave og synes det er en god mobil (min kæreste har den)

Anmeld

3. november 2013

Dot D

MyLove E skriver:

Uh det lyder spændende for dig :-)

Ja håber bare de passer godt på den. Desværre har jeg jo nok mistet ALLE mine billeder

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH NEJ, det var jo det værste, der kunne ske...

Jeg har heldigvis en rutine med hensyn til billeder, når jeg har taget en del nye, så lægger jeg dem på computeren, så det håber jeg sandelig, at jeg kan finde ud af på den nye telefon også - ellers bliver det ikke så godt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.