Sker der noget særligt på Toys'R'us' hjemmeside?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2013

Faith

Vi var så dumme at køre til nærmeste Toys R us i morges, blot for at finde en kilometer lang kø helt ud på gaden

I stedet kørte vi I Bilka og blev glædeligt overrasket over at de også der havde 25% på alt legetøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2013

mch

Pikku Myy skriver:

Jeg er nemlig blevet sat i kø og kan først få adgang om halvanden time. Egentlig skulle jeg ingenting, men så bliver man jo nysgerrig Er der nogen der ved noget, så jeg ikke behøver vente ved computeren i halvanden time?

det skete også for mig på brs hjemmeside, så tror bare mange handler/kigger i dag nu når det er weekend

Anmeld

3. november 2013

MyLove E

Faith skriver:

Vi var så dumme at køre til nærmeste Toys R us i morges, blot for at finde en kilometer lang kø helt ud på gaden

I stedet kørte vi I Bilka og blev glædeligt overrasket over at de også der havde 25% på alt legetøj

Var det bilka Holstebro? For der var nemlig ingen mennesker :-)

Anmeld

3. november 2013

Faith

MyLove E skriver:

Var det bilka Holstebro? For der var nemlig ingen mennesker :-)

Det var det nemlig

Da vi var der tror jeg dog folk så småt havde opdaget hvor mange mennesker der reelt var i Toys R us, og at Bilka også havde tilbud

Men vi fik det vi kom efter: Et OBH køkken til mindstemanden i julegave.

Anmeld

3. november 2013

MyLove E

Faith skriver:

Det var det nemlig

Da vi var der tror jeg dog folk så småt havde opdaget hvor mange mennesker der reelt var i Toys R us, og at Bilka også havde tilbud

Men vi fik det vi kom efter: Et OBH køkken til mindstemanden i julegave.

Nu var vi der også kl 9 :-) Der var der ikke så mange :-)

Anmeld

3. november 2013

vitapigen

Faith skriver:

Var det i Holstebro?

Anmeld

3. november 2013

Lullaby

Jeg fik bestilt en masse i morges kl 6. Men for pokker deres hjemmeside havde problemer. Smed mig af hver andet øjeblik..

Anmeld

3. november 2013

TrineMine86

Man sparer mere i Bilka idag, de køre 25 procent på ALT legetøj også det der i forvejen også er sat ned, også LEGO osv 

Anmeld

3. november 2013

C-Dog

TrineMine86 skriver:

Man sparer mere i Bilka idag, de køre 25 procent på ALT legetøj også det der i forvejen også er sat ned, også LEGO osv 

ToysRus havde også 25% på allerede nedsatte vare. :-) Vi regnede nemlig på hvad der bedst kunne svare sig.

Anmeld

3. november 2013

Clisolka

Phoenix skriver:

Der er da også kø på fætter BR's hjemmeside. Er der også udsalg ?

Nope 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.