Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er nemlig blevet sat i kø og kan først få adgang om halvanden time. Egentlig skulle jeg ingenting, men så bliver man jo nysgerrig Er der nogen der ved noget, så jeg ikke behøver vente ved computeren i halvanden time?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jep der er 25% på alt på nær konsoller osv
B&J skriver: jep der er 25% på alt på nær konsoller osv
Jeg tænkte nok at det var sådan noget. Tak for hjælpen
vitapigen skriver: Altså i vores by, Holstebro er der i dag minus 25% i hele butikken, så ved ikke om det har noget med det at gøre?? Der var i hvert fald stop fuld af mennesker
Altså i vores by, Holstebro er der i dag minus 25% i hele butikken, så ved ikke om det har noget med det at gøre?? Der var i hvert fald stop fuld af mennesker
Mon ikke det så også gør sig gældende på hjemmesiden. Tak for hjælpen. Nu kan jeg lukke computeren ned uden at gå ud af mit gode skind af nysgerrighed
Det er nemlig både på nettet og i butikkerne - der er VIRKELIG MANGE mennesker i butikkerne..
Nadia&Daniel skriver: Det er nemlig både på nettet og i butikkerne - der er VIRKELIG MANGE mennesker i butikkerne..
Sådan noget går altid min næse forbi. Tak for svar
Der er da også kø på fætter BR's hjemmeside. Er der også udsalg ?
Phoenix skriver: Der er da også kø på fætter BR's hjemmeside. Er der også udsalg ?
Det er gået min næse forbi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128