Middagssøvn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2013

Faith

Aisha skriver:

Det der er ønske scenariet for os her hjemme... Har lige støvsuget hele hjemme i håb om at han vågnede men nej... Han har sovet i 3 timer og 35 min.

Han må da have brug for det tænker jeg.

Hvad tid kommer han i seng om aftenen og hvordan sover han om natten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Faith skriver:

Han må da have brug for det tænker jeg.

Hvad tid kommer han i seng om aftenen og hvordan sover han om natten?

Jeg putter ham 19.30 og han leger bare eller synger til den er 21.00 ca. Han sover ok. Han skal bare tisse 2 gange om natten selv om han får ble på han er også tidligt oppe ved 6.30.

Anmeld

3. november 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
B&J skriver:

det samme gjorde daniel han ville heller ikke sove i børnehaven men vi gav ham lov til at sove 15-30minutter her hjemme og ikke mere det var svært at vække ham men han skal jo kunne sove om natten. nu er han 3år og 7mdr og han sover ikke mere

Hvis jeg vækker ham mens han sover bliver han p... Sur. Og går rundt og piver. Så det gider jeg slet ikke og høre på. Tror jeg skal snakke med børnehaven og høre om han ikke må komme ind og sove med de små : )

Anmeld

3. november 2013

Faith

Aisha skriver:

Hvis jeg vækker ham mens han sover bliver han p... Sur. Og går rundt og piver. Så det gider jeg slet ikke og høre på. Tror jeg skal snakke med børnehaven og høre om han ikke må komme ind og sove med de små : )

Tror sagtens du kan lave en aftale med børnehaven om at han kan komme ind og sove lidt sammen med de små. Så kan de jo evt prøve at vække ham efter 1 time og så se hvad der sker. Det var det vi gjorde med vores.

Anmeld

3. november 2013

Clisolka

Aisha skriver:

Hvornår holder børn op med at sove til middag ? Hvor gammel var jeres ? Min søn er 3 år og kan ikke undvære den. Har idag prøvet og se om han kunne undvære, men han faldt i søvn på sofaen. I børnehaven sover han ikke men når han kommer hjem kl 15.00 sover han med det samme. Det er så surt da han ikke kan sove igen ved 19.30 tiden

Isabella er lige fyldt 3 år og hun er ved at stoppe med det nu. Det er ikke hver dag børnehaven kan få hende til at sove til lur mere. De dage hvor hun er stået tidligt op, kan hun stadig have brug for det - ellers har vi en meget overtræt pige ved 15-tiden 

Anmeld

3. november 2013

Maja_4000

Aisha skriver:

Hm... Min har smidt bleen for længst men sutten holder han ved. Når vi er ude og handle får han den nogen gange hvis han er urolig. Så hvis der er nogen der kigger på ham tager han den af. Han ved godt at han er for stor til den. Hehe

Caroline har så ikke smidt bleen

Vi kæmpede med at få hende i seng om aftenen.. Hun sov først efter 22 .. Så vi besluttede at nu var det slut med middagsluren (børnehaven var meget imod det), men i en uges ferie sov hun slet ikke til middag og da hun så kom i bh sagde vi bare,nat nu sov hun ikke mere

Det var en lidt hård periode i starten, hvor hun faldt i søvn på sofaen om eftermiddagen, så det handlede om at holde hende igang, og så blev hun så lagt i seng lidt før det varede en uges tid, og så kørte det bare

Anmeld

3. november 2013

forår

Min datter bliver 4 år i denne mdr og hun sover stadig til middag. I BH er det man, ons og fre hun sover. Og i weekenderne er det oftes hun ikke sover, jeg vurdere det alt efter hvordan og hvorledes.

hun kommer i seng omkring kl 18.30-19.00 uden problemer, vi står så også tidligt op, omkring kl 0545-0600

Aner ikke lige hvor længe at det skal foregå sådan med hendes lur, men hun har brug for det og det har BH også erkendt. Hun kommer så let i konflikter når hun er træt, og hvis det kan undgåes ved at hun sover en halv til en hel time, så synes jeg at det er fint

Anmeld

4. november 2013

Nessie

Daniel stoppede først med middagsluren i BH i sommers, og han er lige blevet 4. Vi sagde at han ikke måtte sove længere end til 14.30, for ellers ville han ikke sove om aftenen.

Hjemme har han ikke sovet til middag i et års tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.