Småsvimmel i nogle uger samt hovedpine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.266 visninger
18 svar
3 synes godt om
2. november 2013

Muffinmus

Nogle der har prøvet det??
Har før haft øresten. Det var værre og graden her er ikke så slem som det. Min verden snurrer ikke rundt men der er måske 100 gange om dagen hvor jeg lige et split sekund bliver svimmel. Der er ingen regelmæssighed i det. Det kan komme når jeg går, står, spiser, sidder stille og ser tv, griner eller hvad som helst andet.
Og så hovedpinen oven i som er det måske ikke hele dagen men meget af dagen.
Føler ikke blodet forsvinder. Ser inget sort eller lign, men kan godt føle ubehag i kroppen. Er bare lige på et punkt jhvor jeg ikke orker flete lægebesøg eller diagnoser som sådan. Fik konstateret psoriasisgigt for ca 1 år siden og orker bare ikke mere af den slags nu. Så det var mere hbis andre havde prøvet noget lign.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2013

klmf

Jeg tænker om din blodprocent er i orden og om blodtrykket er ok?

Anmeld

2. november 2013

Muffinmus

Aner det ikke. Får jævnligt taget blodprøver men de tjelkkerprimært for om jeg reagerer forkert på min medicin og så d vitamin mener jeg. Synes bare ikke jeg burde have jernmangel og har aldrig haft dårligt blodtryk:-)

Anmeld

2. november 2013

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
MariaE skriver:

Har før haft øresten. Det var værre og graden her er ikke så slem som det. Min verden snurrer ikke rundt men der er måske 100 gange om dagen hvor jeg lige et split sekund bliver svimmel. Der er ingen regelmæssighed i det. Det kan komme når jeg går, står, spiser, sidder stille og ser tv, griner eller hvad som helst andet.
Føler ikke blodet forsvinder. Ser inget sort eller lign, men kan godt føle ubehag i kroppen. Er bare lige på et punkt jhvor jeg ikke orker flete lægebesøg eller diagnoser som sådan. Fik konstateret psoriasisgigt for ca 1 år siden og orker bare ikke mere af den slags nu. Så det var mere hbis andre havde prøvet noget lign.

Som en anden skriver tænker jeg også først på blodprocenten? Jeg har selv bøvlet rigtig meget med det. Og det kunne umiddelbart godt lyde, som det var for mig i starten. 

Ved godt du ikke ønsker flere diagnoser. Men syntes alligevel du bør give lægen et kald mandag?!  

for det ikke er noget alvorligt. 

Anmeld

2. november 2013

klmf

MariaE skriver:

Aner det ikke. Får jævnligt taget blodprøver men de tjelkkerprimært for om jeg reagerer forkert på min medicin og så d vitamin mener jeg. Synes bare ikke jeg burde have jernmangel og har aldrig haft dårligt blodtryk:-)

Det er i hvert fald to nemme ting at tjekke:-) God bedring:-)

Anmeld

2. november 2013

Muffinmus

Det ER to nemme ting at tjekke....men er det så IKKE det så ruller møllen og nan skal igennem flere prøver. Måske igen ende med henvisning til sygehuset og igennem deres mølle også. Suk. Bare tanken gør mig seriøst træt.

Anmeld

2. november 2013

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
MariaE skriver:

Det ER to nemme ting at tjekke....men er det så IKKE det så ruller møllen og nan skal igennem flere prøver. Måske igen ende med henvisning til sygehuset og igennem deres mølle også. Suk. Bare tanken gør mig seriøst træt.

Men det vel stadig værd at få undersøgt? Det jo ikke normalt. Og når kroppen sender disse signaler er det ofte fordi der er noget i vejen? 

Anmeld

2. november 2013

Clisolka

MariaE skriver:

Jeg tænker du måske skal have tjekket dit blodsukker - sådan havde jeg haft det i et par uger inden jeg tog mig sammen og gik til lægen... Jeg fik konstateret diabetes 

Anmeld

2. november 2013

klmf

MariaE skriver:

Synes måske du skal få det tjekket alligevel. Når du opretter et indlæg om det, bekymrer det dig vel? 

Anmeld

2. november 2013

kristinaS

MariaE skriver:

Tænker altså er der er noget virus i øjeblikket. Jeg har hørt om flere der har en svimmelhed/kvalme, og jeg har selv gået med noget også ig har lige ligget syg med feber og kvalme/svimmelhed. Men det mærkes både i hoved og mave. Er det også sådan du har det?
Synes jeg havde det fint igår aftes, men idag er jeg rigtig mærket af det igen, øv. Håber det går over igen snart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.