Anonym skriver:
Hej piger 
Jeg har ikke skrevet så meget herinde, men jeg har brug for lidt hjælp.
Min kæreste og jeg har en datter på 3 måneder. Hun er super dejlig, men jeg synes, det er hårdt.
Min kæreste går normalt vis til kampsport to aftener om ugen, hvor han tager afsted næsten lige efter arbejde, og vil først være hjemme når vores datter er lagt i seng. Dette har været lagt lidt på hylden de sidste par måneder.
Han ønsker at starte igen, hvilket jeg har det lidt svært med, da jeg så står alene med vores datter fra morgen til aften to dage om ugen.
Har jeres mænd nogle fritidsinteresser? Hvordan ville i have det med ovenstående?
Her arbejder min kæreste to dage om ugen længe, så han også først kommer hjem når baby er lagt i seng, og mor er godt på vej i drømmeland også (Det er hårdt med et spædbarn, man må god gå i seng kl 20.30 
)
det er jo så godt nok pga. Arbejdet, og ikke fritidsinteresser så man kan ikke rigtig gøre så meget ved det. Men jeg synes personligt, at de dage er rigtig hårde, hvis jeg ikke skal noget sådanne dag, føler jeg det er en meget lang dag, hvor der ikke kommer nogen og tager lidt over, men at man ved, at man står med det hele selv, HELE dagen.
tilgengæld er min kæreste god til de andre dage at sørge for, at jeg får lidt "fritid", til fx at tage op og træne og sådan. Så træner han selv om morgenen inden arbejde, så han ikke skal klare sådanne ting på de dage hvor han så har tidligt fri.. Så synes egentlig det er okay, fordi man så ved, at de andre dage er han "på" på hjemmefronten.. 
og så vil jeg da anbefale, at sørge for at eventuelle besøg fra familie og veninder ligger en af de dage, hvor din kæreste er længe væk. Her sørger jeg for at der ofte kommer nogen på besøg i løbet af dagen, på de dage - så virker dagen ikke så lang - og mine veninder og søstre er fx vilde med at få lov og komme og aflaste lidt, så føler de virkelig at de er til god hjælp, (hvilket de også virkelig er) når de kan hjælpe med at passe ham, mens jeg lige klarer et par praktiske ting, jeg ellers ikke kunne have gjort uden de var der.