Elektronik fra USA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2009

Zeta

Vi købte adaptor herhjemme da vi sku derover.. Så man kan godt købe dem her oss..

yes, men det er til små effektforbrug, typisk max 150W, et glattejern bruger mange W, måske 1500W, og en sådan stepdown converter (omformer) er ret dyr og effekttabet er stort, dvs. den er dyr i brug.

Kan derfor ikke anbefales overhoved.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2009

sarahb

Zeta skriver:

yes, men det er til små effektforbrug, typisk max 150W, et glattejern bruger mange W, måske 1500W, og en sådan stepdown converter (omformer) er ret dyr og effekttabet er stort, dvs. den er dyr i brug.

Kan derfor ikke anbefales overhoved.

hvis du det ikke gør mig noget at den r dyr i drift... jeg bruger det nok 2 gange om måneden... Det jeg er interesseret i er om det kan lade sig gøre og hvad jeg ska bruge for en dims?

Anmeld

26. juli 2009

Zeta

sarahb skriver:

hvis du det ikke gør mig noget at den r dyr i drift... jeg bruger det nok 2 gange om måneden... Det jeg er interesseret i er om det kan lade sig gøre og hvad jeg ska bruge for en dims?

Så find ud af hvormange W den bruger, alternativt hvormange Amp , de små billige stepdown konveretere kan ikke bruges.

Anmeld

26. juli 2009

ønskebørn74

Nogle erfaringer med elektronik fra Usa, ved godt man skal købe en adaptor så strømmen bliver omformet til hvad vi bruger her i DK. Og har læst på nettet at man sagtens kan..

Men søger konkete erfaringer om det virker optimalt osv..... Anyone??

Rigtig god da de damer

Hej søde,

Jeg har fået dette i DK... Og jeg EEEELSKER det....
Det kan både krølle og glatte... Det kan fås ved Mates for 330kr..

Glat eller krøllet, nu behøver du ikke bekymre dig mere, med Remington’s nye fladjern Sleek & Curl kan du let skifte fra blankt, glat hår til spænstige krøller.
Hemmeligheden ligger i fladjernets unikke design plus den eksklusive styling-DVD, som viser spændende ideer og råd.
Dette fladjern har alt hvad der skal til for at give dig mange flotte looks og frisurer.
• Keramisk-, Tourmaline- & Teflon®belagte smalle plader
• Hurtig opvarmning – klar på 60 sekunder
• LCD display med digital varmeindstilling fra 130°C - 200°C
• Automatisk sikkerhedssluk
• Flot opbevaringstaske med varmebestandig pose

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. juli 2009

Millepus

Jeg bor i USA og jeg har haft baade mit glattejern og andet elektornik  med hjem til danmark, og lige nu ser min soen en film paa min danske DVD afspiller. Man behoever ikke en omformer, men bare et stik til at saette paa saa det passer ind i den danske stik kontakt, HVIS Man kigger paa apparatet og der staar  120-240V. Det staar der paa mange ting. F.eks min oplader til mit kamera, min computer, DVD afspiller, printer, haartoerrer OSV. Saadan et rejsestik kan man faa til naesten ingen penge. En omformer derimod koster ret meget og skal bruges hvis der kun staar 120V ellers bliver apparatet "braendt af" naar man bruger det i Europa

Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.