Hvad synes I? kører uden autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.315 visninger
19 svar
6 synes godt om
2. november 2013

Mussen2

Jeg er nysgerrig og spørger nu jer! Jeg har haft en oplevelse og debat, som jeg godt kunne tænke mig andres syn på.

Hvad er Jeres holdning til at kører børn (1½ år og 4½ år) i en bil uden autostole. En lille bitte tur, som er på 500 meter?

Kunne I finde på det eller lade andre gøre det for en enkelt undtagelse?

Hvad ville I gøre hvis i så andre køre afsted fra børnehaven uden autostole?

Jeg venter med at fortælle detaljerne om oplevelsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2013

L&V

Nej det kunne jeg ikke og vil heller ikke acceptere at andre gør det.. Så de ville nok få en lille samtale med mig

Anmeld

2. november 2013

Mussen2

Månsson skriver:

Nej det kunne jeg ikke og vil heller ikke acceptere at andre gør det.. Så de ville nok få en lille samtale med mig

Hvor er de søde dine unger Tiden flyver hva´

Ville du mon som pædagog gøre noget hvis du så forældre kører afsted fra børnehaven eller blot som privatperson.

Anmeld

2. november 2013

L&V

Mussen2 skriver:

Hvor er de søde dine unger Tiden flyver hva´

Ville du mon som pædagog gøre noget hvis du så forældre kører afsted fra børnehaven eller blot som privatperson.

Tak ja de bliver bare store..

Det er jo svært at sige og ville nok ik se det på arbejde men er nu ret sikker på at begge sider af mig finder det uacceptabelt og ville sige noget men nok på forskellige måder

Anmeld

2. november 2013

salix

Mussen2 skriver:

Jeg er nysgerrig og spørger nu jer! Jeg har haft en oplevelse og debat, som jeg godt kunne tænke mig andres syn på.

Hvad er Jeres holdning til at kører børn (1½ år og 4½ år) i en bil uden autostole. En lille bitte tur, som er på 500 meter?

nej det ville jeg ikke kunne finde på og må indrømme at jeg også tænker hvem f... tager bilen for at køre 500m???

men nej lige meget afstaden skal de side ordeligt fastspændt

Anmeld

2. november 2013

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Nej.. så hellere gå...
(Tænker altid på om jeg ville kunne tilgive mig selv hvis det skete noget, og jeg ikke havde spændt børnene i rette udstyr)

Anmeld

2. november 2013

bøllen

Mussen2 skriver:

Jeg kunne aldrig drømme om at køre uden autostol. Her er alle mand spændt fast før bilen kører.

Anmeld

2. november 2013

Mussen2

Jeg er helt enig i jeres synspunkter. Jeg har fundet ud af at nogen som passede vores børn, har valgt at køre dem i deres bil. Trods det de ved vi slet ikke vil accepterer det og at det er drøn ulovligt. Aftalen var de skulle gå med klapvognen, som de plejer, men regnvejret har åbentbart været for meget for dem på 500 m.

Jeg er så skuffet og stjernetosset. Tænk at de vil tage ansvar for det!

Jeg har kun fundet ud af det fordi snakken med min datter faldt på gåturen hjem, som jo så ikke har fundet sted.

Anmeld

2. november 2013

L&V

Mussen2 skriver:

Jeg er helt enig i jeres synspunkter. Jeg har fundet ud af at nogen som passede vores børn, har valgt at køre dem i deres bil. Trods det de ved vi slet ikke vil accepterer det og at det er drøn ulovligt. Aftalen var de skulle gå med klapvognen, som de plejer, men regnvejret har åbentbart været for meget for dem på 500 m.

Jeg er så skuffet og stjernetosset. Tænk at de vil tage ansvar for det!

Jeg har kun fundet ud af det fordi snakken med min datter faldt på gåturen hjem, som jo så ikke har fundet sted.

Puha det ka jeg godt forstå du er skuffet og vred over..

Anmeld

2. november 2013

Mussen2

Månsson skriver:

Puha det ka jeg godt forstå du er skuffet og vred over..

Nu gik det heldigvis godt, men tør slet ikke tænke tanken om hvad der kunne være sket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.