andre grunde end pco?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2013

aarhusmor

Jeg vil lige tilføje at forskeren skyldes det mannanbindende lektin. Selve kromosonfejlen kan afhjælpes ved hjælp af ægsortering

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2013

J85

Anonym skriver:

jamen jeg har nogle milde symptomer på det, men tænker at jeg har haft en spiral og er i den andledning blevet scannet indvendt flere gange og så burde de vel have opdaget det hvis der var cyster, eller kan man ikke se det på den slags scanninger?

Jeg har også endometriose - og det kan også sidde andre steder. Jeg er blevet scanner indvendigt, og der ser alt fint ud. Mit sætter sig ved navlen. Men skal kontakte lægen hvis der ikke er sket noget når vi har prøvet et år. 

Anmeld

2. november 2013

tarkoflen

Jeg har endometriose og blev derfor sendt direkte i IVF, som endte i ICSI, hvilket vi fik en dejlig lille datter ud af

Der kan være mange grunde til at du ikke bliver gravid, og det er desværre ikke noget du kan google dig til, du er nok nødt til at tage et smut forbi lægen og få en henvisning, hvis l har haft reglmæssig ubeskyttet sex i flere år uden der er sket noget.

Held og lykke med det

Anmeld

3. november 2013

Elgaard73

Anonym skriver:

mange tak for dit svar, er det sprøjter man får det i eller hvilken form for medicin kan hjælpe mod det?

Altså vi var igennem IVF, og der fik jeg først piller til at hjælpe med at opbygge slimhinden, og efter ægoplægningen, fik jeg den gel der hedder Crinone. Noget man selv fører op via et hylster. 

Derudover drak jeg en 2-3 kopper brændenælde the, om dagen. Det skulle efter sigende også være godt for slimhinderne.

Anmeld

3. november 2013

Anonym trådstarter

mange tak for alle jeres svar, jeg sætter stor pris på at I ville dele jeres erfaringer med mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.